Gå til innhold

Nei, nå går fiskene i dass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høygravid og har rett og slett ikke rygg til å holde på nedi karet lenger. Så i løpet av kvelden vil 6 fisk bøte med livet her i huset, og karet skal legges ut for salg. Skal bli godt å bli kvitt det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så egoistisk og teit du er!! herregud..... Stakkars de...uansett om det er små fisk!! kanskje noen har lyst å overta de feks? så de kan få det bedre, enn hos deg!

Skrevet

Hvor bor du? Vi kan adoptere dem :)

Skrevet

Stakkars??? Det er fisk det er snakk om, ikke hundevalper. Dersom noen vil overta dem, har de akkurat 15 minutter på seg før massakren begynner. Skal bare ta meg en kaffekopp først.

Skrevet

Det er allerede en som kunne adoptert de fiskene! stakkars? hmm ja faktisk, det er dyr... uansett..Herregud...

Skrevet

Hvor holder du til da?

Skrevet

Jeg synes det høres alldeles ufyselig ut, men jeg har hørt flere akvarieeiere si at det visstnok er den vanlige måten å bli kvitt "ekstrafisk" på :-(

Skrevet

Det hadde tatt deg to minutter å gi dem bort på finn. Kan garantere deg at de hadde vært hentet innen kvelden var omme. Og du kan da fint vente en dag med å tømme karet? Men vil man provosere her på Barn i magen så legger man jo ut slike innlegg.

Selv solgte jeg karet mitt med fisker til en ivrig gutt i tenårene. Han var kjempefornøyd. Fikk fisker og alt. Og jeg slapp å drasse det mer med meg. Flyttet 8 ganger på 2 år så var greit å bli kvitt det.

Skrevet

Dessuten er det best å selge akvariet som det står !!

Akvarium har ikke godt av å stå tomt etter at det er brukt.

Silikonen kan tørke ut og det kan få problemer med lekking.

Fiskene selger du med !!

STAKKARS FISKER

Skrevet

STØTTER DEG!!!

Har selv et lite akvarium med noen fisk som jeg er dritttlei av å styre med.

Tror jaggu de går i dass de også!!

Milliarder av fisk blir tatt opp hver dag og dør sakte i store tanker. De som er små blir kastet ut igjen. DAUE!

Det blir mitt argument for å "rettferdiggjøre" drapet på 4 små guppier. Moahahah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...