Gå til innhold

Ang restskatt, urk:-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en får restskatten delt opp i to innbetalinger? Og evt når første innbetaling er??

Videoannonse
Annonse
Gjest lillemamsi
Skrevet

Jeg ringte dit når jeg fikk resultatet, og sa at jeg må få delt opp i to innbetalinger. Og da svarte hun meg at.. jaa, det var da normalt liksom. men virka som det var ikke noe å stresse med, for sku visst ikke betale første omgang før i oktober.

Følte meg litt dum da jeg la på, var blit litt klokere, men samtidig litt dummere......

Skrevet

Ingen grunn til å føle seg dum. Det spørsmålet kan du ikke ha vært den første som har spurt om liksom! ;-) Men det høres bra ut. Da har vi god tid ennå;-)

Skrevet

Jeg fikk på 57.000 og håper jeg får delt det opp:))

Men ikke noen dato. det fikk jeg ikke? Får vel en lapp i kassa, må'n tro?

Skrevet

Den får du delt opp.Normalt får du god tid på det også...så det går nok fint.Men med så mye får du sikkert også delt opp mer.

Bare å ringe å spørre om det.

 

Man skal ikke føle seg dum...de har fått dette sp hundrevis av ganger.

Vi vet jo ikke så da må man jo spørre.

Det ordner seg.

Skrevet

Høres verre ut enn det er. Næringsdrivende- og jeg har regnskapsfører så jeg visste det ble restskatt.. Egentlig så er det vel ikke det det skulle hett i mitt tilfelle, da pengene er avsatt underveis- men sånn er det nå bare..

 

Men det er sure penger likevel.. De skattes jo flere ganger samme pengene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...