(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Noen som vet om en får restskatten delt opp i to innbetalinger? Og evt når første innbetaling er??
Gjest lillemamsi Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Jeg ringte dit når jeg fikk resultatet, og sa at jeg må få delt opp i to innbetalinger. Og da svarte hun meg at.. jaa, det var da normalt liksom. men virka som det var ikke noe å stresse med, for sku visst ikke betale første omgang før i oktober. Følte meg litt dum da jeg la på, var blit litt klokere, men samtidig litt dummere......
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2009 Ingen grunn til å føle seg dum. Det spørsmålet kan du ikke ha vært den første som har spurt om liksom! ;-) Men det høres bra ut. Da har vi god tid ennå;-)
Bare™ Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Jeg fikk på 57.000 og håper jeg får delt det opp:)) Men ikke noen dato. det fikk jeg ikke? Får vel en lapp i kassa, må'n tro?
icls Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Den får du delt opp.Normalt får du god tid på det også...så det går nok fint.Men med så mye får du sikkert også delt opp mer. Bare å ringe å spørre om det. Man skal ikke føle seg dum...de har fått dette sp hundrevis av ganger. Vi vet jo ikke så da må man jo spørre. Det ordner seg.
Bare™ Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Høres verre ut enn det er. Næringsdrivende- og jeg har regnskapsfører så jeg visste det ble restskatt.. Egentlig så er det vel ikke det det skulle hett i mitt tilfelle, da pengene er avsatt underveis- men sånn er det nå bare.. Men det er sure penger likevel.. De skattes jo flere ganger samme pengene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå