Gå til innhold

Dette var et utrolig stili hus!!! I Porsgrunn :

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var mange ting med det jeg ikke likte, blant annet den rotete fasaden og flere av fargevalgene inne. Liker heller ikke de gamle møblene de hadde rundt omkring, men de tar de vel med seg uansett.

Skrevet

Å fyameg, det var litt for sterilt og minimalistisk etter min smak. Null personlighet. Badet og det ene barnerommet var det fineste.

Og de grønne karmene til vinterhagen var gyselige... Ellers et fint hus utenpå.

Skrevet

Det er ikke gamle møbler, anonym 20,38, det er RETRO møbler. De har mange kule, klassiske stoler i 60/70-tallsstil.

Skrevet

Men man kan jo ikke vurdere INNREDNINGSSTILEN til folk når man skal vurdere et hus da... Innredningen forsvinner med de som flytter ut. Fordelen med at de har innredet minimalistisk (eller rettere sagt har fjernet alle sine personlige eiendeler for fotografering og visning) er jo at det blir lettere for folk å se for seg sine egne møbler i leiligheten/huset...

Skrevet

De skal vel ikke ta med seg kjøkkeninnredningen? Men ja, huset var stilig nok det, men jeg måtte nok ha pusset opp

Skrevet

Jeg kunne flyttet rett inn og gjerne med møbler og alt:-) Hvertfall sånn i teorien. Ville vært skeptisk til at det er 3 etasjer med to soverom i 3.etasje og et i 1.etasje, men likte stilen på huset veldig godt, både ute og inne. Ville nok malt det grønne som noen andre kommenterer, men ellers likte jeg fargene veldig godt!

Skrevet

Det var masse kule løsninger der, men var helt jævlig med de grønne karmene.. :/ og det er ikke akkurat lett å gjøre noe med..

Fargene på veggene var heller ikke fine, så jeg måtte ha malt før jeg flyttet inn tror jeg :P

Og bare 3 soverom da.. Det er litt lite spør du meg..

Skrevet

Tipper HI er selger :) Isåfall smart salgstriks!

Huset var greit men ikke fantastisk, mye jeg måtte gjort der før jeg hadde flytta inn, men det er det i alle hus!

Skrevet

Må si meg litt enig. Det var et litt sånt hus som ikke helt har bestemt seg for hva det vil være... Men enkelte av møblene de hadde var fine. Jeg synes skapet i stua var morsomt, men er ikke sikker på om jeg ville turt å ha det i stua selv. Du skal gjøre det ganske gjennomført for at det skal bli fint, da!

Skrevet

Fin leilighet. Likte gulvene spesielt godt.

Skrevet

Badet var jo helt j*** i den leiligheten da, hadde ikke gitt så mye for den leiligheten

Skrevet

Joda, badet er lite og kronglete, og jeg ville ikke bodd der for resten av livet for å si det sånn.. men for noen år hadde det vært fint. Den gikk forresten dagen etter visning da, så attraktiv på markedet var den ihvertfall...

Skrevet

Signerer denne !!!

Retro er forresten UT !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...