Gå til innhold

hva veier din 2 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

de som er akkurat rundt 2 år... ikke nærmere 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På 2-årskontrollene veide de henholdsvis 14 kg og 16 kg.

Skrevet

Vel, er ennå 1,5 mnd. til han blir to, men vekta hans er såvidt over 12 kg. Din da?

Gjest biss med twins
Skrevet

Svarer jeg, selv om de er 2 år og 7 mnd:-)..8,6 kg og 11,5 kg.

Skrevet

Min blir 2 år om 1 1/2 mnd og veier 14,5 kg.

Skrevet

er strax 22mnd...

Veier 12kg, og har gjort det en evighet nå=S

Skrevet

ok.gutten min veide 10 kg på 15 mnd kontrollen. nå sliter vi med at han ikke spiser, har pågått lenge, og han veier fortsatt 10 kg. bare lurte på hva som var normalt. synes han er litt tynn, ser ribbeina på han.

Gjest biss med twins
Skrevet

Det er så utrolig stort sprang på hva som er normalt. Tror ikke du skal bekymre deg i det hele tatt:) Mange barn har sånne perioder..kan mye om spisevegring og vansker;)

Skrevet

2 år og 4 mnd. gammel jente som veier 16.8 kg

Skrevet

snuppa her veide 11.5 kg på 2 års kontrollen. da var hun ca 2.5 år. da hun var 15 mnd veide hun 9.1 kg.

Hun er slank. kunne nok hatt litt ekstra fett på kroppen. for når hun blir syk blir hun veldig tynn fort. Så har ikke så mye å gå på...

Gjest biss med twins
Skrevet

Det gjør jo ingenting om de er syltynne så lenge de er friske? Det er vondt for mammahjertet å se på, men det gjør jo ingenting;)

Skrevet

Han veier 13.8 kg..

Lengden har jo litt å si også da..

Så kan jo ikke bare gå etter vekta.

Barnet til ei vennine av meg,hadde bare lagt på seg 100 g,me hun hadde vokst fint i lengden,og siden hu n hadde vokst,så fikk hu i seg den næringen hun trengte,sa helsesøstera

Skrevet

Leah er 22 mnd og veksler litt mellom 10,5 kg og 11 kg..Med en gang hun blir syk slutter hun å spise, å nå har hun vært syk noen uker så vi ser ribbeina godt på henne. Men når hun nå spiser litt så tuter magen ut med engang, hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...