Gå til innhold

Ganske håpløst med legging her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior på 17 mnd er blitt et mareritt å få lagt om kvelden. Når jeg skal legge han roer han seg ikke i sengen. han skal bare tulle og tøyse og krabber ut av senga. Da vil jeg gå ut så han ikke får oppmerksomhet da han bare tuller, men da hylskriker han helt til noen kommer opp igjenn. Hvis pappan legger han går det somregel bra, han kan gå ut av rommet også sovner han somregel, men han også har problemer.

Prøver å få lagt han før 1900. Han sover to timer på dagen og er somregel veldig trøtt allerede ved middagstider. Mulig han er overtrøtt? Skal jeg legge han før, eller vente til han blir så trøtt at han stuper, og hvor lenge kan man la han ligge å skrike? Har nevnt dette på jobben, og den eldre garden sier at det eneste som hjelper er å la han skrike til han sovner. Er litt skeptisk til det jeg da... selvom jeg vet jo at han ikke er redd eller har vondt noe sted.

Kom gjerne med noen synspunkter her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag sovnet han faktisk etter noen minutter skriking bare. Helt utrolig! Men dette kommer til å fortsette vil jeg tro, så bare kom med inspill

Skrevet

Skriking er jeg ingen fan av.

Kanskje noe her kan hjelpe?

www.etutor.dk

Skrevet

Jeg er heller ingen fan av skriking, det er derfor jeg vil ha hjelp. Skal lese... takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...