con9 Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Hjelp, jeg har fått utroli mye hår på magen ! Er i uke 23 no, å synest det igrunn bare blir verre å verre :S Noen som opplever det samme ?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Jeg syns jeg fikk masse hår på magen da jeg ble gravid ja. Heldigvis bare lyse hår da Men nå som jeg har bare 4 uker igjen til termin, så syns jeg det har forsvunnet igjen. Ikke like ille som det var tidligere
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Vet du forresten hvilket kjønn du skal ha? Jeg venter gutt
annkarinognurke09 Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har fått hår på magen, en stripe under magen og en over : ( Syns det ser fælt ut, mens typen syns det er søtt : ) Å jeg er 12+2:)
Gjest eelis+guttespire Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Jeg også! Heldigvis bare lyse hår, men ikke særlig lekker uansett. Jeg venter gutt :-)
Elisabeth.H Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Huff jeg har og fått masse små svart hår på magen en stripe under og en over navlen. Det mest frustrerende må være da jeg fant et på nesten 5cm:(
TromsøMamma venter liten gutt Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Samme problem... venter gutt, og får masse svarte hår. E no 24+6. Merker også at hårene æ nappe i øyenbrynene sliter fortere og kommer fortere tilbake....Andre som merke d?
Missi&EnFrøken Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 Ååå, er det ikke bare meg! Jeg har også fått masse hår på magen, skjønner ingenting. Synes det er sekjmmende og ekkelt, for da jeg er brunette ble hårene også mørke... Isj...
*Mammalykke* Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 Har hørt at man får mye hår hvis man venter gutt pga testosteronet...
Nangiliama Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Har også fått noen skikkelig lange, mørke hår på magen - og på låra! Men har fått høre at man for all del ikke må røre de, for de kan gå bort av seg selv etter fødsel... Tror dere dette stemmer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå