Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har et slikt saueskinn som nesten alle har til barnet i vognen. Hvordan vasker jeg det? Kan jeg vaske det med ullprogram i maskinen med milo? Hvor mange grader i såfall? Eller skal det vaskes for hånd? Vil ikke ødelegge det, for det var ganske dyrt. Takk for hjelp!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har vasket mine på 30 grader ullprogram med parfymefri milo.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har også vaska mitt på ullprogrammet i vaskemaskina med milo, hvor mange grader det er på vet jeg ikke siden maskina ordner dette selv, men regner med at det er 30grader. Jeg har vaska mitt 3-4ganger i maskina, og det er like fint.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Samme her. Vasker det på 30 grader eller ullprogram og bruker Milo. Ulla er like god den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå