Gå til innhold

Hvordan vasker jeg ull?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et slikt saueskinn som nesten alle har til barnet i vognen.

Hvordan vasker jeg det?

Kan jeg vaske det med ullprogram i maskinen med milo? Hvor mange grader i såfall?

Eller skal det vaskes for hånd?

Vil ikke ødelegge det, for det var ganske dyrt.

Takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vasket mine på 30 grader ullprogram med parfymefri milo.

Skrevet

Jeg har også vaska mitt på ullprogrammet i vaskemaskina med milo, hvor mange grader det er på vet jeg ikke siden maskina ordner dette selv, men regner med at det er 30grader.

 

Jeg har vaska mitt 3-4ganger i maskina, og det er like fint.

Skrevet

Samme her. Vasker det på 30 grader eller ullprogram og bruker Milo. Ulla er like god den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...