Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besøk dhgate.com og søk på bridal gowns/ dress. Her finner du mange av årets kjoler som også selges i Norge til under tusenlappen. Du sender inn med bestillingen mål av deg selv og kjolen vil bli sydd etter dine mål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen etter da;) om du ser litt lenger ned på siden så er det innlegg på innlegg på innlegg om dhgate

Skrevet

Unødvendig å være spydig da anonym 20.11. Hvis hun hadde sett innleggene så hadde hun vell kanske ikke laget et nytt. Alltid kjekt med tips for eventuelt nye kommende bruder;-)

Skrevet

Du har da saktens vært spydig selv, Hildemor. Faktisk har du drevet med direkte personangrep under en debatt på anonymsiden! Du vet, der du følte deg tråkket på tærne i forhold til sønnen din...

Skrevet

ja, her var det jo hyggelig...

Er det mulig???

Skrevet

Dette er faktisk et bryllupsforum;-) Da holder vi en litt annen tone enn en opphetet diskusjon på et anonymforum! Her som der er jeg heller ikke anonym og står for det jeg sier og mener;-)

Skrevet

Jeg har sett noen av de innleggene, vært å sett på siden, men har ikke helt forstått hva jeg skulle søke på, og hvordan man gjør det, så supert for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...