Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 kjente den nå i dag. i forbindelse med kvalme, trøtthet og ekstrem hodepine.. den er vond og ta på.. steinhard. kjenner som om den er litt løs. at den henger litt igjen.. kan rugle på den.. får jo litt noia når jeg kjenner en kul som ikke skal være der.. min bestefar har kreft i halsen. kan noen fortelle meg at de har det samme og at det ikke er noe å bekymre seg over?
svirrehodet Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 høres ut som en hoven kjertel jeg har hatt det noen ganger..
blond Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Kan være en fettkul. Er du bekymret tar du kontakt med legen.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Siden du har de symptomene du beskriver, høres det ut som du har en infeksjon av et eller anna slag i kroppen og da jobber lymfesystemet ditt på fullgear. Kan jo være en lymfeknute dette da. Men hold øye med den og reis til lege ogfå sjekket den visst du er bekymret.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Høres ut som en forstørret lymfekul.Kreftkuler er sjelden vonde. Hvis den ikke går over etter noen dager, kan du kontakte lege.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 Det er nok sikkert en hoven lymfekjertel. Hvis den ikke går bort etter et par dager så ta kontakt med lege. Det kan også være en betent hårsekk, men da vokser den etterhver.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 jeg har akkurat make, en liten hard klump i armhulen, som sitter rett under huden, den er steinhard, og kjennes ikke øm eller vond, har hatt den en stund der den har ikke blitt større / mindre.. er i fin form ellers, noe som vet hva dette kan være??? føles som en liten ris/ mindre enn ert.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #9 Skrevet 7. juni 2009 jeg hadde det samme, ble større og større men etter et par måneder fant jeg ut at det var en kvise! (ja jeg vet, ekkelt) men kanskje derfor det er ømt? uansett så får du ikke svar hvis du ikke går til legen
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #10 Skrevet 7. juni 2009 HI, har du nettopp fått melk i brystene? Melkekjertler der også..Jeg har hatt en sånn kul, og det var en melkekjertel som hadde hardnet til. Trodde det var kreft..men det var det ikke. Forsvant av seg selv i løpet av noen dager
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 jeg har ikke ammet på et halvt år. så melka er borte.. faen for en dag :S i går ville ikke barnet mitt sove før jeg la meg i ti tiden. h*n våknet klokka fem til et heidundrende brak. det tordner og lyner så mye at det klirrer i tallerkener.. bildene spratt ut fra veggen.. vi skal på skolen om ikke lenge og jeg holder på å kaste opp. må ta buss. er en halvtime å gå til buss-stoppet.. er helt helt alene.. både mine foreldre og hans foreldre er ute og reiser.. inkl min samboer. så her sitter jeg med en arm jeg ikke kan løfte med, feber og bare driiiiiit.. årh.. så vil jeg ikke si noe til han heller. vil jo ikke ødelegge turen for han.. han har jo ikke mulighet til å komme hjem heller. men men, så tenker jeg på aleneforeldre som ikke har noe familie i det hele tatt.. de blir jo også syke og må klare seg selv hele tiden. er nok en lymfekjertel, for det gjør så innmari vondt
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #12 Skrevet 8. juni 2009 jeg har ikke ammet på et halvt år. så melka er borte.. faen for en dag :S i går ville ikke barnet mitt sove før jeg la meg i ti tiden. h*n våknet klokka fem til et heidundrende brak. det tordner og lyner så mye at det klirrer i tallerkener.. bildene spratt ut fra veggen.. vi skal på skolen om ikke lenge og jeg holder på å kaste opp. må ta buss. er en halvtime å gå til buss-stoppet.. er helt helt alene.. både mine foreldre og hans foreldre er ute og reiser.. inkl min samboer. så her sitter jeg med en arm jeg ikke kan løfte med, feber og bare driiiiiit.. årh.. så vil jeg ikke si noe til han heller. vil jo ikke ødelegge turen for han.. han har jo ikke mulighet til å komme hjem heller. men men, så tenker jeg på aleneforeldre som ikke har noe familie i det hele tatt.. de blir jo også syke og må klare seg selv hele tiden. er nok en lymfekjertel, for det gjør så innmari vondt
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #13 Skrevet 8. juni 2009 Jeg hadde en hel haug av de under den ene armen. Hovne svettekjertler. Men ble sendt til UL og ikke mammografi pga at jeg ammet. Men hadde jeg ikke det så hadde det blitt mammografien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå