Gå til innhold

Dere som kan kropp og innvoller:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sitter ca klokka to i forhold til navelen sånn ca 5 cm fra? Skjønner?

Har hatt vondt der noen uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mest tarmer i den regionen, er det stikkende skarp smerte, eller mer dump verk? Synes det blir helt feil å ta det her inne uansett, synes du skal høre med legen din, det trenger ikke være noe galt, men involler skal heller sjekkes en gang for mye enn en for lite. I min bransje så ser vi for mange av dem som ikke tok turen tidsnok for å si det slik.

Skrevet

Jeg vil nok heller si at blindtarmen ligger kl.08 - altså nede til høyre for navlen. Det er nok mest tarmer i området. Tror jeg ville bestilt en time hos fastlegen for sjekk, bare for sikkerhets skyld.

Skrevet

Det svir og jeg har vært mye kvalm og syk i det siste. Akutt syk fredag og egentlig temmelig hanglete nå, selv om jeg har vært på tur i dag.

Skrevet

Det svir og jeg har vært mye kvalm og syk i det siste. Akutt syk fredag og egentlig temmelig hanglete nå, selv om jeg har vært på tur i dag.

Skrevet

Jøss. Den kom to ganger. Hmm.

Skrevet

Jeg tenkte kl to hvis man ser nedover seg selv jeg da...hehe! Det skulle vel bli ca det samme som kl åtte sett utenfra..? Mulig jeg er helt på jordet nå da men..?!

Skrevet

Hehe, da er vi enige Mary78<3!

HI - mener du klokka to når du ser nedover deg selv, eller motsatt? Hehe, har jo en del å si i fht hva det kan være! Er det som Mary78<3 antok kan det absolutt være blindtarmen!

Skrevet

Hvis det er meg du spør så ja, jeg hadde i går og i forigårs.

Skrevet

Synes det kunne høres ut som blindtarmen. Ofte forekommer det i forbindelse med feber.

Skrevet

Er du slippøm? Altså, er det vondt hvis du trykker og så slipper opp i området nedenfor og litt høyre for navlen ..

Skrevet

Min mann har blindtarmarr klokka 8, her er det vondt klokka to. Fnis.

Skrevet

Forrvirret av denne klokken. humre. Greit å få det sjekket da se ! !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...