Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Føler meg helt blåst som ikke klarer å finne dette ut selv! Men jeg har lett og lett, og søknad for lån skal sendes inn. Det er et deltidsstudium, mer finner jeg ikke ut. Vil det automatisk si 50%?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Gir ikke studiepoeng. Så studiet "teller ikke" nåe man skal vise til høyere utdanning..Det regnes som et kurs.. Har selv tatt det,- og fikk det IKKE tatt med da jeg skulle søke på autorisasjon som regnskapsfører..Slev om jeg etter 5 år i bransjen må si at det er det kurset som har vært mest matnyttig i fohold til det jeg gjør til daglig. Synd at de ikke får det godkjnet, men sånn er det bare...Håper de gjør noe med det snart.. Studiet vill vel tilis,- Tja er det 60 studiepoeng som er fulltid, så det vil si 30???? Men igjen, man FÅR ikke studiepoeng...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Takk for svar =) Det spiller ingen rolle for meg om det ikke gir studiepoeng, men jeg måtte oppgi det i søknaden om lån og stipend. Jeg har blitt forespeilet en mulighet til jobb når jeg er ferdig med kurset, så vi får se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå