blond Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Hvis dere har med bøker på ferie; er det bibliotekbøker, egne innbundne/pocket eller lånte bøker av venner/bekjente? Jeg har aldri med bøker jeg har lånt av venner fordi jeg er ekstra forsiktig med dem. Hvis jeg skal reise til utlandet har jeg med pocketbøker fordi de tar liten plass og er lette, mens hvis vekten ikke er så viktig tar jeg med bibliotekbøker.
metaMORfose Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Sjelden jeg låner bøker både på biblioteket eller av venner. Bøker er en ting jeg investerer i, og vi har god plass til det nå som vi har en stue full av bokhyller. Så på ferie har jeg alltid en bunke bøker med meg. Jeg kjøper aldri ukeblader, heller en Bag of Fun-bok, eller noe annet. Forresten så abonnerer jeg på Kamille, fikk det i gave av svigermor da jeg var syk på sensommeren. Kommer til å fornye det. ))) Som deg blir det pocket når jeg må fly og passe vekten (på baggasjen!!!!!!), ellers kjøper jeg stort sett det som faller meg inn, eller det som finnes enten det er innbundet eller pocket.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Jeg hadde dilla på sånne gamle gode romantiske bøker før. Der helten alltid er en mann som kvinne-hovedpersonen hater, men faller for. De kjøpte jeg en del bøker og lånte noen av min mor. De var med meg nesten overalt på ferier, små turer ol. Etter at jeg fikk barn leser jeg veldig lite bøker, men helst blader eller andre ting som ikke er så innlevelsesrike. Barna er så små enda at jeg må hele tiden ha et øye på dem =)
yasmina Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Aldri en ferie uten bok, her i omraadet saa drar jeg mine egne boeker eller evt boeker som jeg har laant av mamma. Paa lengre turer saa er det pocketboeker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå