Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Som har arvet masse baby utstyr av søstrene mine og venninnene mine? Jeg har arvet vanvittig mye tøy, ser ikke at det er brukt, kjøpt seng på finn + bilstol, har til og med arvet flasker, gulpekluter og vaskekluter. Jeg må vel være tidenes verste mamma? :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Jeg synes bare at du er heldig som har arvet masse.
frinella Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 jeg skjønner ikke hvorfor du skriver sånt? bare for å få negative tilbakemeldinger??
blond Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Fint at folk kjøper brukt, miljøvennlig og økonomisk det.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Du skjønner ikke hvorfor jeg skriver slikt? Nei, riktig! Her inne blir man stemplet som en komplett idiot om man ikke har alt nytt. Og det verste av alt, det er vel å arve flasker, gulpe/vaskekluter! Alt må være dyrt, og det og det merket. Idiotisk! Takk til dere to andre som er enig med meg :-) Jeg gleder meg heller til og kunne gi mine barn litt dyrere, nyere ting da de er eldre og forstår litt mer :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Flott at du har arvet masse! det har jeg også!! føler meg kjempeheldig!! mange venninner som har født for litt siden, og familie som har tatt vare på ting fra jeg var liten, litt mer retro ting, og jeg digger det!! Har selv kjøpt ting på Finn, og er kjempefornøyd!! kjøpte en vogn der, og bilstol. jeg er helt enig i at her inne blir man "stemplet" hvis man ikke har det dyreste av det dyreste,og de og de merkene og jeg synes jo det er mye lurere å være miljøvennlig å kjøpe å få brukt så lenge ting ikke er ødlagt eller veldig slitt!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 jeg syns det er helt toppers..Får mye selv, og syns det er supert. Men jeg hang meg lit opp i at sier at de skal få dyre ting når de blir større..Hmm, det spiller jo ingen rolle det...Viktigste er jo kjærlighet, og at de har det de trenger..Om det re dyrt eller kansje arvet det og, så vet ikke ungen det..de er fornøyd bare de har noe..Jeg høres kansje kjip ut i manges ører, kan jeg godt være,, men også fornuftig vil jeg si
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 Jeg mener at om de har seng, bilstol el.l brukt fra finn når de er babyer, så bryr de seg null, nada, nix om det. Det er sikkert morsommere å kjøpe nytt når de er eldre, da de kan si hva de ønsker seg osv!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #9 Skrevet 7. juni 2009 Jeg ville ikke kjøpt bilstolen på finn, men det er kun fordi jeg da ikke hadde vært sikker på om det har vært i en bilulykke før eller ei. Bortsett fra det så synes jeg det er flott å bruke brukt klær og utstyr! Er masse som funker helt fint barn etter barn, så hva er vitsen med å sløse bort penger? For ikke snakke om at det er miljømessig best? Jenta mi har arvet masse klær fra eldre søskenbarn, og det har vært topp! Hva er vitsen med å bruke flere 1000 kr bare det første året på klær barnet vokser ut av før det rekker å bli slitt? Men,ja, i dib-standar så er du en skikkelig dårlig mor;) Det er jeg og, for jeg eier ikke eget bolig, er alenemor,etc... Uff så fæle vi er!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #10 Skrevet 7. juni 2009 Er nok en elendig mor jeg også :-) Leier leilighet :-) He he
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #11 Skrevet 7. juni 2009 Hver sin lyst, men det hadde satt en virkelig demper på gleden over å gå gravid om jeg ikke skulle gå og kikke på og få kjøpe de tingene jeg ville, i stedet for å måtte arve noe gammelt
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #12 Skrevet 7. juni 2009 Og her kommer enda et idiotisk dømmende innlegg, uten at du vet hva du snakker om. Så du vet at de som arver, de kjøper aldri noe nytt? Og det de arver er kun gammelt? Hvordan vet du det? Du må ikke tro at de som arver, arver utslitte hullete klær fra 1700 tallet. Det snakkes her om klær til små som er som nytt! Vet du ikke hvor lite disse små str blir slitt? Dust!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #13 Skrevet 7. juni 2009 siden du i det hele tatt tenker på å skrive dette innlegget, må du jo være litt redd for at det ikke er "godt nok" å arve?? Jeg forstår deg ikke helt, jeg ville iallfal tatt i mot alt som kunne arves med glede. Så kan man jo selv velge ut hva man evt vil kjøpe nytt og bruke. Du er jo kjempeheldig :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #14 Skrevet 7. juni 2009 Jeg skrev da jo kun for å irritere de som mener at å arve er slum:) Jeg personlig driter i hva andre mener om meg. Det som er riktig for meg, det er riktig for meg, og ferdig med det. Man kan ikke tenke på hva alle andre mener, da mennesker er så forskjellige. Jeg plukker ikke ut stygge klær, men det arver jeg heller aldri. Er jo fine klær fra kjente merker.
Tigerpote Skrevet 7. juni 2009 #15 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har ikke så mange å arve fra, men det jeg har fått tilbud om, har jeg tatt i mot. Har også kjøpt noe på finn.no, og det som skal kjøpes nytt, skal kjøpes billigst mulig (så lenge det er trygt). Gulpekluter og flasker hadde jeg ikke villet arve, fordi jeg synes det virker litt uhygienisk. Dessuten koster det ikke stort som nytt. Men gjenbruk er i det store og hele noe jeg setter pris på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå