blond Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Første bad er ikke tatt, men hopping gjennom vannsprederen er helt topp! Guttene koste seg veldig!
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Jeg tror rett og slett ikke jeg har badet i Norge siden 2-3 år (minst) før jeg fikk barna. Barna har heller ikke badet i sjøen i Norge, men vi er flittige med basseng, baljer, lekekasser ol. som vi fyller med vann, og de leker og koser seg =)
metaMORfose Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Ingen av oss har badet i sjøen enda... ungene har vært syke, og jeg holder igjen alt jeg kan. ))) Badekarbad får holde en stund til.
Lene~mor til tre Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Nei det har ikke blitt noen bading enda, nå er det alt for kaldt ute. Skulle ikke tro det var juni og sommer... er bare 13 grader ute og det blåser kaldt.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Vi har badet! Forrige helg når det var knallvær så fikk jeg og barna oss en fin dukkert litt sør for Ingierstrand, det var ca 18-19 grader tipper jeg. Flott for krabbefiske også Ellers var både spredern og badebasseng med vann flittig i bruk i hagen i pinsehelgen. Nå er det kaldere da, vi får håpe godværet kommer igjen snart! GOD sommer!
Korse76♥ Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Badet nesten hver dag i syden hehe Men det teller vel i grunn ikke, så nei jeg har ikke badet ute her til lands i år - enda
Kulå Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 brrrrr, nei har ikke badet, og det må være MYE finvær framover skal det bli bading på meg i det hele tatt. Ingen av barna har heller badet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå