Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Jeg vil bare lage et positivt innlegg om det å ha to tette. Min erfaring er ikke så lang, da minsten bare er noen uker gammel, men så langt har det gått over all forventning:) Først vil jeg si at gleden med å være gravid igjen da andremann bare var seks måneder ble mye overskygget av bekymringer, kvalme og følelse av å ikke strekke til. Jeg vurderte faktisk å ta abort, men innerst inne visste jeg dette var uaktuelt for meg. På slutten av graviditeten var det fryktelig tungt, da "storebror" var veldig aktiv, skal overalt og utforske verden, og det var tungt å løfte han osv. Etter jeg fikk minstemann har det bare gått så flott. Storebrødrene godtok han med begeistring og glede. Jeg var redd for sjalusi, men det har det ikke vært snev av, han godtar matsituasjoner, stell og kos. (han eldste er fem og har godtatt det fint hele veien) Dessuten har jeg plass til begge på fanget og det blir mye kos. Kjøre søskenvogn er kjempegøy. Det er jo selvfølgelig hektisk til tider, men man kommer langt med god planlegging. Vi storkoser oss iallfall:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Så koselig å lese. Jeg signerer innlegget ditt:-) Jeg føler også bare glede med å ha tre relativt tette. Det eneste irriterende er alle kommentarene fra folk om at jeg sikkert er såååå sliten osv. Men jeg storkoser meg. Jeg har aldri vært så lykkelig i livet mitt som jeg er nå. De er 5 år, 3 år og 9 mnd. En fantastisk tid. De to elste går i bhg så de får "rast" fra seg litt på dagtid. Jeg går hjemme med minsten, og virkelig nyter hvert sekund nå på slutten av permisjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå