Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere i blant det? Jeg gjør ikke det, det blir som regel prating under hele besøket, men hvis jeg hadde venner som stadig kom på besøk og ble mange timer hver gang ville det vært hyggelig å ha filmkveld en gang av og til.

Lurer på å arrangere det for sønnen min, men synes det virker som mange barn har sett så mange filmer at jeg ikke vet om jeg klarer å fange interessen. Hva skal vi vise, tro? Sønnen min blir 7 til høsten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der vi bodde før hendte det at vi inviterte bror av x-sambo og kjæresten hans bort og så film og spiste bumat.

Her som vi bor nå skjer det ikke så ofte at vi har besøk som vi ser film med. Når de først kommer så langt så har vi nok å snakke om =)

Har ikke peiling hva du kunne vist, mine barn er alt for små til det foreløpig. Jeg hadde nok ventet til ungdomsskolen for mine barns del.

Skrevet

Bumat? Hva er det?

Skrevet

Bumat er rett og slett mat fra en bu. Bumat er hamburger, pølser, pizza, 1/2 kylling, pommfri ol. Junk food vet du he he =)

Skrevet

Akkurat.. da har jeg lært et nytt uttrykk.. og det på en søndag..

Skrevet

Jada, det hender jeg har filmkveld med mine venninner. Det er en fin måte å være sammen på. Som regel blir det kino med påfølgende cafetur.

Sønnen vår på 10 har hatt filmkveld noen ganger, det er ganske populært, Masse popcorn, brus og film.... av filmer har de sett litt forskjellig etter hans ønske, men jeg passer alltid på at det er rett aldersgrense. Vi er nøye på aldersgrenser. Tror absolutt jeg ville arrangert filmkveld for en gjeng med 7 åringer.

Hva med en av Madagaskarfilmene? Eller den nye, Bolt?

Skrevet

Bolt kanskje, Madagaskar blir gammel, tydeligvis, og ungene mister fort interessen/konsentrasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...