blond Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Jeg koser meg skikkelig når jeg ser slike filmer! De pleier å være temmelig forutsigbare og ganske like, men det er kos å se på! Gjerne med noe godt å spise og drikke til.
2nj♥ Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Elsker de, men han jeg er gift med vil helst se action/thriller.....
metaMORfose Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Elsker romantiske komedier, men også thrillere. Begge typer er perfekte for en kveld i sin kjæres armkrok. )) Filmkveld for voksne innebærer armkrok, og ofte vin og sjokolade..... ) Er det rart vi liker filmkvelder..............
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Jeg digger romantiske komedier!! =) Det er som du sier veldig forutsigbart, men alikevel kjempe gøy!
konvall Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Åja, deilig og avslappende. Slipper å tenkt mens en ser film. Koselig.
Jojo x3 Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Jeg koser meg også skikkelig med sånne filmer og det beste er at mannen min også liker sånne filmer! Så da blir det ekstra romantisk syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Ja enkelte. Synes ofte det blir for klissete og oversøtt, er lenge siden det kom en jeg likte godt. (Tror den siste jeg satte pris på var Love Actually). Foretrekker de britiske fremfor de amerikanske....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Ja elsker slike filmer:) Er skikkelig kos:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå