Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har tatt 4 graviditetstester, der alle har hatt en svak svak loddrett strekk og kraftig vannrett strekk. Dette er av merket clearblue. Jeg har en mistanke om at jeg er blitt gravid. Ammer fortsatt poden på 9 mnd, så mensen er ikke helt i rute hver mnd ( fikk den da han var 4 mnd gml). Noen som har hatt samme svar på testen å ikke vært gravid? Jeg vil jo gjerne ha flere, men dette var litt i det tidligste laget.... Har store bekkenplager enda.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 er de fire tatt på forskjellige dager? og hvor svake er de? er slike test bilder i bruks anvisningen til CB på hvilke grader som gir ett positivt resultat:) streken skal bli sterkere ettter noen dager mener jeg hvis man er gravid. det har mine blitt i allefall. fikk svak test første dagen jeg testet, og sterkere dagen etter. men dette var med merket QR tror jeg.. også testet jeg med CB går og den var veldig sterk.. du har ikke bilde av testen da? man sier jo at en strek er en strek. og da er du jo gravid.
Vi gleder oss!! Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 ja en strek er en strek, men til hvilken grad? er streken sånn at du ser den eller at du må konse for å se den? Jeg tok to forskjellige tester av forskjellige merker, Tok en digital CB og en "gammeldags" (som min samboer kaller dem ) og begge hadde samme utfall Ta en CB digital og se hva du får opp som svar der :) Lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå