WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 husker det er jordbær, løk, brus, kål, erter.. Mer? Går helt i surr.. lenge siden sist jeg ammet, og det siste jeg tenkte på var det jeg ikke skulle spise da jeg var gravid..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Appelsin- og eple juice løk kål sterkt krydder resten kunne jeg spise i små mengder...
*smula* Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Det eneste min reagerte på var melkeprodukter, men det kunne jeg begynne å spise igjen da han var 4 mnd. Ellers kunne jeg spise hva som helst, så mye jeg ville.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Han reagerte ikke på noenting egentlig.
CMH Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Sjokolade, spesielt det! Ellers reagerte hun ikke på brus som nyfødt. Var forsiktig med all sterkt krydret mat.. Vårruller især.
Fire småtroll Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 Jeg spiser jordbær, sitrus, sterk mat og egentlig hva jeg vil og det går kjempebra, men drikker jeg et glass melk eller spiser en yoghurt er det skriking hele kvelden.. Så det jeg må holde meg borte fra er rene melkeprodukter.
line_n & sara Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 sara fikk mageknip når jeg spiste sjokolade/kakao og reker..
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 7. juni 2009 #9 Skrevet 7. juni 2009 3.mann fikk et sår på kinnet da han var knapt 2 mnd, å det ble bare værre jo gamlere han ble. skjønte ikke hvorfor han hadde dette såret (som ble til et stort kjøttsår som det satte seg gule stafyllikokker i) før han fikk pannekaker av sin farmor,da var han 9 mnd.. egg!! hovnet opp hele gutten stakkar. men såret forsvant da jeg sluttet å spise egg:) (prøvde alt av kremer men ingenting hjalp) ellers er det bare eldste som ikke tålte at jeg spiste druer, kål + drakk cola. hylte av mage smerter.. de andre tålte alt..)
Mammapudding Skrevet 7. juni 2009 #11 Skrevet 7. juni 2009 Leah reagerte på jordbærsyltetøy, brus og løk..og sterk mat.
Himmel og hav Skrevet 7. juni 2009 #12 Skrevet 7. juni 2009 Eldste reagerte ikke på noe, men yngstemann reagerte på tomater og tomatprodukter (tomatsaus, ketchup, makrell i tomat osv).
mamman til to gutter Skrevet 7. juni 2009 #13 Skrevet 7. juni 2009 Løk i alle former. Uansett om den var stekt eller rå eller som løkpulver. Spiste vanlig potetgull med salt og pepper og var ikke inne på tanken at det var løk i det, men da lå sønnen min og gulpet vanvittige mengder morgenen etter (og han gulpet mye til vanlig også). Fant ut at veldig mye inneholder løkpulver, så kjøpte aldri ferdigmat som supper, sauser el uten å sjekke om det var løk i. Rå løk tålte han ikke engang at jeg spiste når han var et år og ammet 2ganger om dagen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. juni 2009 #14 Skrevet 7. juni 2009 Alt som var stekt Brødmat Grønnsaker Jeg ga opp amminga og fikk en lykkelig unge i bytte.
Siti Skrevet 7. juni 2009 #15 Skrevet 7. juni 2009 Nøtter, løk, kål, jordbær,kullsyre drikker er det jeg kommer på som blir reagert på her ihvertfall.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 7. juni 2009 #16 Skrevet 7. juni 2009 Merket ingenting av noe mat her! Var aldri forsiktig meg å spise noe heller.
Sylteflesk Skrevet 7. juni 2009 #17 Skrevet 7. juni 2009 Hun reagerte ikke på noenting, og jeg spiste alt mulig. Drikker aldri brus da, men Farris o.l. drikker jeg jo. En gang rett etter vi kom fra sykehuset spiste jeg indisk med sinnsyke mengder løk oppi, da var hun sutrete hele kvelden, men jeg vet ikke om det var noen sammenheng. Hun reagerte aldri på løk eller sterk mat etter det. Det er jo bare å prøve seg frem.
Solskinnsjenta Skrevet 7. juni 2009 #18 Skrevet 7. juni 2009 Tvillingene reagerte ikke på noe. Minstejenta reagerer på melk og jordbær. Litt usikker på løk, og har heller ikke prøvd reker.
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #20 Skrevet 7. juni 2009 Det eneste småen reagerte på var skalldyr (verdens minste problem) og melkeprodukter (ikke fullt så enkelt å leve med).
camilla^ Skrevet 7. juni 2009 #21 Skrevet 7. juni 2009 Appelsin var det værste,halv appelsin og hun skrek i to dager. Så nå klarer jeg ikke å spise det i det hele tatt lenger. Grønt eple kunne jeg ikke spise for mye av, ett eple i ny og ne gikk greit men ikke hver ag. Blomkål kunne jeg ikke spise. Løk og hvitløk var ikke det lureste heller. Jordbær, erter, brus og det meste kunne jeg spise.
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 8. juni 2009 #22 Skrevet 8. juni 2009 Med nr 1 kunne jeg spise alt, fårikål, tikka masala, løk osv osv... men med nr 2 så kan jeg nesten ikke spise noe, han reagerer på de standard tingene samt moreller, nektariner, grillribbe (ferdig krydret) osv osv.
Moi 32 Skrevet 8. juni 2009 #23 Skrevet 8. juni 2009 Løk, kålarter og belgfrukter har jeg ikke giddi å prøve en gang enda(hun er 2,5mnd). Hun tåler kullsyre, hvitløk, purre, tomat, semi sterk mat og eplejuice. Hun tåler ikke(!) nøtter, sjokolade og melkeprodukter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå