Gå til innhold

Hvilke barnetv-figurer er barnet ditt mest opptatt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt inspirasjon til et prosjekt her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente snart 17 mnnd: Alle fra Drømmehagen og Postmann Pat & Miss. Ellers ser hun jo alt som storebroren ser på.

Gutten på snart 4 liker Brannmann Sam, Postmann Pat, Rorry Racerbil, Byggmester Bob, Franklin, Cars var veldig lenge en favoritt. Går litt i bølgedaler hva han liker mest, men Brannmann Sam er alltid populært. Dora er forrresten veldig populært nå, glemte det nesten siden vi ikke har hun på dvd, men nå har jeg begynt å ta det opp for å ha på get-boksen.

Skrevet

Hopsideisi og Makapakka, og Postmann pat. Et og et halvt år gammel.

Skrevet

Mikke (Mikke Mus)

Pakka (Makka Pakka)

Pike (Hinkel Pinkel)

Er veldig opptatt av Drømmehagen og Mikke Mus Klubbhus, og viker ikke fra når dette er på, men ser egentlig på all barnetv

Skrevet

Pat. Han snakker om Pat og Miss dagen lang og skal lese boka hele tiden. Og når jeg sier at nå er det barne-tv så spør han hver dag om det er Pat.

Skrevet

Sønnen min er bare ett år, men han er helt oppslukt av Drømmehagen.

Han legger seg godt til rette fremfor tven og blir liggende der den halvtimen det varer.

Snakker til de på skjermen, vinker og klapper i hendene.

Skrevet

Jenta vår, som snart er 3,5år er veldig glad i Dora the explorer. Hun liker også Mikkes klubbhus og Små Einsteins, men Dora er altså en stor favoritt...:)

Skrevet

Handy Manny

Fifi og blomsterbarna

Svampebob

Tiny Toons

Mikke Mus klubbhus

Skrevet

jenta mi elsker også drømmehagen. og et program på playhouse disney med verktøy som snakker som går på morgenen..hm husker ikke hva det heter jeg. men da storsmiler hun når dette kommer på og sitter og vipper i stolen sin mens jeg lager frokostgrøt til henne. :) hun er 6 mnd.

Skrevet

Her går det veldig mye i Rorri Racerbil, men Postman Pat har vært i vinden i lang tid. Ellers begynner drømmehagen å ikke bli fullt så interessant lenger. Han er 2.

Skrevet

Datteren min på 3 1/2 er veldig begeistret for Dora the explorer. Små Einsteins og Lille Prinsesse er også veldig gøy!

Skrevet

Thomas Toget er den største favoritten, han er helt oppslukt av "Thoma". Sønnen min er 21 mnd. ellers er han glad i mikkes klubbhus, handy manny og drømmehafen

Skrevet

Lille Prinsesse og Lola (Charlie og Lola)

Hun er 4 år

Skrevet

Guttungen på snart 2 år og 3 mnd er mest opptatt av Pippi så kommer Elias, Rorri og så Makka Pakka

Skrevet

Begge mine 3 og 5 år, digger Scooby Doo. 3-åringen er også fan av Tom og jerry.

Skrevet

Mikke mus!

+ Thomas toget og Rorri Racerbil.

Skrevet

Her er Små Einsteins populære hos både jenta på 22 mnd og gutten på 4,5 år. Han erellers veldig opptatt av Kaptein Sabeltann, Spiderman og Handy Manny. Minsta ser i grunn ikke på tv, men er veldig glad i Ole Brum og vennene hans.

Skrevet

Drømmehagen, supertrioen og kometkameratene er favorittene til snuppen på 21mnd=)

Skrevet

Hun på 4 er veldig opptatt av Dora the explorer, Lotta i bråkmakergata, Madikken, Pippi, men det aller mest populære er Barbiefilmene.

Skrevet

jente 19 mnd.

Har hatt en periode med drømmehagen men er nå lei av det..

Så nå går det i teletubbies,fiffi og lille prinsesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...