mayaya Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Kunne dere tenkt dere fotballtema over bryllupet? Altså, vi snakker bordpynt, kaker, buketten - alt utenom klærne i grunnen....
mayaya Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2009 ingen fotballgale? er litt interessert i å finne ut hvordan man kommer på noe sånt, for jeg så fra et bryllup i dag hvor noen hadde gjort det..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 jo jeg er.. men tror ikke jeg kunne tenkt meg det. altså kunne alltids hatt en stilig fotball kake utenom bryllupskaken, men alt utenom klærene tror eg ikkje eg kunne tenkt meg.
FrøkenJ Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Er ganske så fotballgal ja,og har alltid drømt om å gifte meg på Old Trafford....Uheldigvis er mannen min bare interssert i italiensk og spansk fotball,så da ble det et "vanlig" bryllup i stedenfor...Skal ikke klage..det var en veldig fin dag :-) Hadde ikke nølt tror jeg med å ha fortball som tema hadde han vær like gal etter united som jeg...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Nei. Jeg vil gifte meg i Vålerenga Kirke - men ikke mer enn det innen fotball. Kanskje buketten i Vålerengastil/farger Og tenker du å ha RBK-stil over det, så blir det jo dørgende kjedelig da! (*lol* )
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 jeg er virkelig glad i fotball, manchester united er laget til både meg,morten og ungene,(emma,ikke adrian enda hehe) men jeg kunne aldri hatt ett "fotballbryllup"!! never ever hehe,det skal være romantisk når jeg gifter meg og fotball er lite romantisk vil jeg si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå