Gå til innhold

Synes alle andre gravide er så fine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde gleda meg litt til å gå gravid, mange er så fine da, synes jeg!

Var greit i begynnelsen, da magen ikke var SÅ stor. Men nå (uke 22+4) så er den så diger synes jeg! Og jeg føler meg slettes ikke sånn "søt-gravid" men en yndig liten kul på magen!

Har lagt på meg 5,5 kg allerede, og det er jo liksom nå vektøkninga virkelig skal begynne!

Hjelper ikke på når korttenkte mennesker uten sosiale antenner kommenterer at magen er stor! "sikker på at det bare er en?" JA, for helvete!

"4 mnd. igjen og SÅ stor allerede?!" Nemlig, kanskje den har en stor kjeft sånn som deg?!

Jeg ønsker meg en sånn Linni meister mage, den var så liten og søt!

Istedet ser jeg ut som en gorg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt hva du mener. jeg har gått opp 13 kg og er i uke 26, og føler meg ikke fin. Men alltod trodd jeg skulle bli sånn med kun en liten kul foran da jeg alltid har vært gla i å trene, men sånn ble det ikke. Men merker når jeg treffer venner og gamle kjente syns de jeg er såååå fin, og ser kun den kulen på magen... så vet du hva, jeg tror egentlig vi er finere i andres øyne enn vi selv tror, så jeg skal begynne å tro litt på alle de hyggelige tilbakemld.. selv om man selv ser en feit gravid i speilet ;))

Skrevet

Jeg har det litt på samme måte. Er 22+3. Har akkurat begynt å få synlig mage. Men ikke sånn søt kul nei, bare sånn oppblåst ball over hele linja. Fra ribbein til skambein. Jeg er litt lita så det ser bare helt feil ut.

Alle sier at de ikke ser magen min og jeg er så fin, men jeg jeg kan holde inn magen enda. Slipper jeg den ut, ser det rett og slett bare stygt ut. Ser høygravid ut allerede;) Samtidig vet jeg at magen ikke er så veldig stor og synlig. Litt forvrengt bilde kanskje...

Skrevet

Er enig.. Jeg føler meg heller ikke så fin... MEN

jeg husker før jeg var gravid, så syntes jeg så og si alle gravide var pene.. De gikk rundt og struttet.. Og om magen var stor eller liten.. Jeg syntes de var pene...Nesten penere jo større magen var... Ikke sikkert at de syntest det selv..

Så vi må nok bare innse, at mange synes også vi er pene... hehe

Så prøv heller og strutt litt.. hihi.. stram opp kroppen, vrikk litt på rompa, og smil... Alle mennesker som smiler er jo vakre... hihi

Skal nå gå meg en liten trimtur.. Har spist alt for mye usunnt i helga, og ikke trimmet... :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...