Chickenmum Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Er det slik at om man har sterke symptomer på et svangerskap, så er også oddsen bedre for at det går bra? Mye man lurer på som nygravert.... ;-)
Mamma_til_isabella Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har både og erfaringer! Men stol på kroppene deres...symptomene variere sånn fra dag til dag! Man kjenner sin egen kropp best og kan føle om noe ikke er helt som det skal... Men slapp av og nyt svangerskapene deres:)Det går helt sikkert bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå