Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Spesiell sjanger? Viser? Rock? Pop? Ballader? (klineballader)?
Trollemor og snuppa! Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Sade har nydelige sanger - "Lovers Rock" er fantastisk! Ellers så liker jeg veldig godt Coldplay, de har mange fine sanger.. )
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 The Actor- Michael Learns To Rock Hungry Eyes- Patrick Swayze eller noe fra Dirty dansing soundtrack Everything I do, I Do it for you- Bryan Adams Brothers in Arms- Dire Straits Please Forgive me- Bryan Adams Always-Bon Jovi Kan nok komme med mange fler, men da må jeg sjekke musikklista mi en anne pc.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 Fine sanger, men er ikke disse litt "oppbrukte"?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 De er klassikere, blir aldri oppbrukt.! LIker de like godt i dag, som før Hva skal du bruke dem til da?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #9 Skrevet 7. juni 2009 Gruppa "Live" har jo sinnsykt mye fin musikk
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #10 Skrevet 7. juni 2009 hei tusen takk for mange tips jeg har faktisk alle de sangene fra før hehe. HI
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #11 Skrevet 7. juni 2009 synes egentlig ikke det blir laget så mye fin, rolig musikk idag. Ellers så har jeg blitt alt for gammel
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #12 Skrevet 7. juni 2009 Se på mig, Jan Johansen Öppna din dør, Tommy Nilsson
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå