labine Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Har noen ispinne"former" som stort sett bare har vært stua bort....til jeg kom på nå at de var der...hva går det an å bruke å lage is av? da jeg var liten brukte vi vel bare sterk saft, men vil det også fungere å bruke smoothie?
Tjohoppsannhei Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Aldri prøvd smoothie, men bruker appelsinjus noen ganger. Eller hvis du bare bruker pinnedelen, og ikke overdelen, så blir det en lørdags-is hvis man trer en halv banan på hver pinne, som dyppes i smeltet lys kokesjokolade, og fyses på brett. Yammi
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Smoothie kan du godt lage is av, ypughurt også tror jeg. Sånne barne-juicer er veldig gode (men ikke så sunne). Selv er jeg tradisjonell her og går for saft, men saften MÅ være uten søtstoffer, ellers blir isene ekle. Nå bruker jeg Nora sin med mindre tilsatt sukker og mer bær, den er kjempegod. Må lage den litt sterk ja.
labine Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2009 takk takk er det noen som har tips om hvordan jeg kan lage smothies til å fryse til is? tenkte å slå to fluer i en smekk og lage smothies til unga i morgen og lage nok til å kunne fryse ned litt også
Tommage♀♂ Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Jeg bruker coop smoothie-mix med kirsebær, ananas og baban, har i 200 gram røde druer og 3 dl eplejus. Sper på med 1 dl ++ vann. Dette blir kjempegod smoothie, og yummy is!
bl0mma Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 såg jammie oliver lage yogurt is i sådane, han hadde i honning for att det ikke skulle bildes is kristaller... har aldrig prøvd sjølv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå