Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Har så innmari lyst å dra på festival i sommer. Knotten er da 8mnd akkurat den tia jeg tenkte å dra, og varer fra fre-søn. Er det uansvarlig for meg å dra bort en hel helg i denne tiden? Han tar ikke falska eller.. og det gjør meg enda mer usikker. Noen tips hva jeg evt kan gjøre for at dette skal gå fint? Eller er jeg bare helt på jordet som gjør dette :/??
Sol Skippertaksdronning Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Uansvarlig er det vel ikke så lenge du har en ansvarlig barnevakt du kjenner veldig godt. Men det er jo et problem om han ikke tar flaska da..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Ja, pappan blir hjemme:) han er veldig glad i vann med grøten sin da.. så får han litt utvanna juice av og til
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Tror nok det går bra da:) eventuelt kan du jo trene ham på flaske eller tutkopp, dra på festival og kos deg:) Er jo en kjempefin anledning for pappaen og, å være hjemme alene med tassen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå