Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 gravid og mer enn halvveis. jeg vil virkelig ha sex, ikke med partneren min, men andre menn. jeg vil ut og date og være single fantastiske meg igjen. jeg er 22 og føler at jeg ikke er ferdig med singellivet. skal gjøre det slutt med typen etter at barnet er født og bare date og ha det gøy. på andre siden er jeg veldig redd for hvordan det vil påvirke barnet.
<3 O&O <3 Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 ja hvis du tror du får så mye tid til overs etter at barnet er født, så lykke til.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 det kan ikke være så ille. jeg må da få tid til å date. nei det var ikke planlagt.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Livet består i mer enn å date og ha sex med fremmede gitt...Tenk på ungen din og sikre dens fremtid før du setter i gang med egolivet ditt.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 hehehe.. ja, du er optimistisk, ser jeg;) Bra det da:) Pass bare litt på, for fallhøyden kan bli litt stor for deg når realitetene slår inn:) Tror du at alt går på skinner med baby i hus? Og tror du virkelig at det blir lett å overlate babyen til andre for at du selv skal på by'n? Tror du skal vente med å planlegge for mye til du har fått barnet. Det er liksom litt lurt;) Jeg har aldri vært noe annet enn alenemor, og hverken tidsmessig eller økonomisk har mulighetene til fester og dater i hytt og pine vært de helt store. Det koster penger bare til barnevakt, vet du;) Og så har du alt det andre som skal betales før du ser hvor mye du har i "lommepenger". Ammer du ikke, så må du kjøpe tillegg i stedet for(bruke penger på det, også). Og ammer du, så kan du ikke feste samtidig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå