Gå til innhold

Gått opp for lite i vekt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er litt bekymret for at jeg ikke har gått opp nok i vekt. Er veldig slank i utgangspunktet og har kun gått opp 7 kg hittil ... er nå i uke 38. Har holdt ganske stabil vekt de siste par ukene. Sf mål og ultralyder viser at babyen vokser som den skal. Men klarer ikke helt å la være å bekymre meg. Spiser bra, så det er ikke problemet. Har vært fysisk aktiv og trent bra gjennom hele svangerskapet - kan det være årsaken?

Flere som har samme "problem"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge barnet har det bra, og du føler deg frisk og fin, ville jeg ikke bekymret meg. Alle kan ikke gå opp de "påkrevde" 10-15 kiloene heller. ;) At du trener, kan gjerne ha noe å si, men trening er jo også et gode for både deg og den lille, så jeg ville ikke bekymret meg.

Leger og jordmødre sier i fra dersom de er bekymret for deg og/eller barnet, og det høres ikke ut som om du har fått noen sånn beskjed.

Skrevet

Så lenge babyen vokser så år det velsdig fint har jeg fått beskjed i fra jordmor... Er selv i uke 37 og har gått opp 4 kg,, men jordmor sier at det er helt greit siden mage og baby vokser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...