Kul(e)Mage Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Hei, jeg er litt bekymret for at jeg ikke har gått opp nok i vekt. Er veldig slank i utgangspunktet og har kun gått opp 7 kg hittil ... er nå i uke 38. Har holdt ganske stabil vekt de siste par ukene. Sf mål og ultralyder viser at babyen vokser som den skal. Men klarer ikke helt å la være å bekymre meg. Spiser bra, så det er ikke problemet. Har vært fysisk aktiv og trent bra gjennom hele svangerskapet - kan det være årsaken? Flere som har samme "problem"?
imoen Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Så lenge barnet har det bra, og du føler deg frisk og fin, ville jeg ikke bekymret meg. Alle kan ikke gå opp de "påkrevde" 10-15 kiloene heller. At du trener, kan gjerne ha noe å si, men trening er jo også et gode for både deg og den lille, så jeg ville ikke bekymret meg. Leger og jordmødre sier i fra dersom de er bekymret for deg og/eller barnet, og det høres ikke ut som om du har fått noen sånn beskjed.
lini57 Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Så lenge babyen vokser så år det velsdig fint har jeg fått beskjed i fra jordmor... Er selv i uke 37 og har gått opp 4 kg,, men jordmor sier at det er helt greit siden mage og baby vokser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå