Mimmi84 Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 jeg er snart i uke 23 og har gått opp ca 10 kilo. det er forsåvidt greit, om det bare er gravide kilo, men jeg lurer nå på da.. for gikk igjennom klesskapet mitt i dag, og det var en trist afære. omtrent alt var for lite. og ikke bare over magen, men over rumpe, lår og RYGG!!! men har da ikke no fett på ryggen? har ribbena mine viet seg ut? er dette vanlig, at man legger på seg på hele seg, eller er det godterier.... fler som har det sånn?
Bolla74 Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 I mitt forrige svangerskap la jeg på meg over det hele, tilsammen 20 kilo. Mye vann da, så alle kiloene forsvant mens jeg ennå lå på barselavdelingen. Men jeg tror du kan ta det med ro, det er vanlig å legge på seg mer enn bare på magen.
1gang09 Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Puppene vokser jo, kan være det? Jeg gren resten av dagen nesten jeg etter og ha vært i klesskapet mitt, ingen bukser eller bh`r passet meg omtrent. har måtte handle inn Er blitt større over rompa,lår,rygg, ja egentlig hele meg er bitt større, er 27+2 og +8kg. blitt veldig rund i ansiktet også. så unormalt er det ikke hvertfall:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Jeg hadde det også sånn sist svangerskap. La på meg 20 kg til sammen og det var over hele kroppen, ikke bare magen. Var ikke noe spesielt jeg gjorde egentlig, men var kanskje flink til å kose meg litt ekstra;) Eller som ei venninne sa, "det er nok bare sånn du er gravid". Alle kropper er jo forskjellige og det er forskjell hvordan man "tar" graviditeten. Jeg ender nok opp som sist, selv om jeg holder meg i bra aktivitet og spiser bra og ikke altfor mye godteri;) Forrige gang forsvant noe ca rett etter fødsel, resten tok jeg godt vare på selv;) Hehe... Jeg lever sunt nå slik at det blir lett å fortsette med det etter fødsel, og så må jeg bare ta de kiloene som kommer, slik som kroppen min takler å bli gravid. Jeg forstår at det er frustrerende innimellom, men prøv å tenkte positivt og at det er for en periode det er slik:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå