Sivalur Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 For en stund siden hørte jeg dagens middagstips på P4 og den dagen var det hjemmelagde fiskepinner. Hørtes så enkelt ut, men noterte ikke oppskriften. Og nå skulle jeg gjerne lagd det, er det noen som kan fortelle meg hvordan? Har prøvd å søke på P4.no uten hell...
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 jeg lager ofte dett til middag. Bruker enten fersk eller frossen fiskefillet, enten en torskefisk eller noe annet som er lite "fiskesmak" paa.. hehe. jegt skjaerer de i passe fingre og vender de i egg, mel og broedsmuler (jeg bare maler opp noe daggammeltbroed, baguett eller loff) og salter og peprer og steker raskt i olivenolje i stekepanne til de er gyldne. de smaker kjempegodt og er veldig god som en fiskeburger. barna mine elsker de og dypper de i litt roemme.
Sivalur Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2009 Glimrende, tusen takk! Var akkurat det jeg tenkte på. Småen elsker alt av fiskepinner, fiskegrateng ol. så tenkte jeg skulle lage et sunnere alternativ selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå