Gå til innhold

Med fare for å ta nervene på forskudd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er litt pinlig...hadde sex i går, og kondomen ble igjen på innsida, hvorpå innholdet for dit det ikke skulle..jeg hadde i følge eggløsningskalenderen fruktbar periode 23-28 mai, det er vel ingen grunn til engstelse?

Nå vil ikke en eventuell graviditet være en krise, men hva er sjansen, tror dere? Kunne tenkt meg å vente litt til, liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tar du ikke angrepillen om dere vil vente med flere barn?

Skrevet

Får ikke tak i den i dag, hvor lenge etter er det man skal ta den da? Gud, høres jo helt hjelpeløs ut her..:)

Skrevet

Men tilbake til spørsmålet: Sånn ca hvor stor er muligheten for at det kan bli en befruktning ut av dette? HI

Skrevet

Minimal sjanse for at det skal bli graviditet av dette hvis du har stabile sykluser.. Egget lever bare ca et døgn, så da må eggløsningen din ha vært veldig sen hvis du skulle bli befruktet av dette. Du kan jo ta en angrepille i morgen for sikkerhets skyld hvis du engster deg.

Skrevet

Syklusen min er ganske stabil, ja. Men reker meg på apoteket i morgen for sikkerhets skyld jeg.

Skrevet

det skal jo være et vaktapotek også, som har døgnåpent...

Skrevet

Det visste jeg ikke, men har ikke hørt om noe her..må vel bli på legevakta da isåfall. Men kommer meg uansettt ikke til byen i dag, så må ordne det i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...