Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Dette er litt pinlig...hadde sex i går, og kondomen ble igjen på innsida, hvorpå innholdet for dit det ikke skulle..jeg hadde i følge eggløsningskalenderen fruktbar periode 23-28 mai, det er vel ingen grunn til engstelse? Nå vil ikke en eventuell graviditet være en krise, men hva er sjansen, tror dere? Kunne tenkt meg å vente litt til, liksom..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Hvorfor tar du ikke angrepillen om dere vil vente med flere barn?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Får ikke tak i den i dag, hvor lenge etter er det man skal ta den da? Gud, høres jo helt hjelpeløs ut her..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Men tilbake til spørsmålet: Sånn ca hvor stor er muligheten for at det kan bli en befruktning ut av dette? HI
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Minimal sjanse for at det skal bli graviditet av dette hvis du har stabile sykluser.. Egget lever bare ca et døgn, så da må eggløsningen din ha vært veldig sen hvis du skulle bli befruktet av dette. Du kan jo ta en angrepille i morgen for sikkerhets skyld hvis du engster deg.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Syklusen min er ganske stabil, ja. Men reker meg på apoteket i morgen for sikkerhets skyld jeg.
svirrehodet Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 det skal jo være et vaktapotek også, som har døgnåpent...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 Det visste jeg ikke, men har ikke hørt om noe her..må vel bli på legevakta da isåfall. Men kommer meg uansettt ikke til byen i dag, så må ordne det i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå