Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 jeg er ikke spesielt glad i leketøy. jeg blir ikke sånn utrolig tent av det. men bruker vi det, så liker jeg best håndjern og terninger som man kaster sammen. på de står det hva man skal kjøpe (massere, kysse +++) og hvor (mage, underliv, pupp/bryst +++). men jeg liker mer bruk av hjelpemidler for å gjøre sex. bruker afrodite spray og love oil. synes at det blir deiligere å ha sex når jeg bruker dette, så vet ikke om det kanskje kan regnes som leketøy ? fikk nettopp kjøpt det, kom over en link på et anna forum. barn i magen eller noe. likte afrodite sprayen spesielt godt jeg gikk bare inn her: http://www.cosmopharmas.com/NO58759/ klippet ut linken fra nettleseren min. og bestilte. selgeren tok kontakt med engang via mail. selv om det var helg da jeg bestilte. og få dager etterpå fikk jeg det jeg bestilte
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 for meg så får jeg først en kald og så en varm følelse. er jo ikke sånn at jeg sprayer i underlivet og vips har jeg orgasme. men synes den øker følsomheten i underlivet mitt. noe jeg syns er veldig godt da.. og mannen min syns jo det er bedre å ha sex når jeg plutselig blir kåt og tar initiativet av og til men folk er jo forskjellige. har vel kanskje forskjellig virkning på forskjellige personer
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 jeg tenner på litt skuespill jeg... om det kan regnes som leketøy:p av og til har jeg kledd meg i sexy kostymer... bare for å gjøre noe annerledes... ikke ofte vi gjør det. så er litt spesielt når det først skjer;)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 ser en annen også har svart på spørsmålet ditt. jeg har i grunnen samme effekt som hun over har skrevet. jeg får en utrolig god effekt. følsomheten blir 3 ganger så stor, orgasmen blir 3 ganger så kraftig og kommer 3 ganger så fort. liker den utrolig godt. men alle mennesker er jo forskjellige, så alle får jo forskjellig effekt av ting de prøver.... en parfyme kan lukte kjempe godt på en, mens på en annen lukter samme parfymen ikke noe godt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå