aloha83 Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Overskriften taler vel for seg selv. Tenkte det hadde vært koselig å snakke med andre som er akkurat like langt som en selv.
stine-jan/10 Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Hei.. Jeg har også termin 27.jan. Er du 83-modell?(siden du heter aloha83) Er nemlig 83 modell jeg å i såfall=)
aloha83 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Hei! Så koselig! Er 83-modell ja. Terminen er foreløpig ut fra terminkalkulator, men det er vel ikke så langt unna tenker jeg Kan jeg spørre hvor du bor? Er selv fra Drammen.
stine-jan/10 Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Ja forløpig terminkalkulator her også=) Jeg er fra Skien jeg da, har en gutt på 2år fra før.. Hadde ett fryktelig kvalmende svangerskap sist gang, men er ganske bra i form denne gang, kanskje en jente denne gang=) Åssen er formen din? og noen fornemmelse om gutt eller jente?
aloha83 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2009 Formen er forholdsvis fin. Stikninger i magen, murringer i ryggen og veeeldig TRØTT! Men er aktiv og trener som normalt så jeg er kjempefornøyd! Har en følelse av jente, men det behøver jo ikke være noe. Er mer redd for at det er 2 bankende hjerter der.
Stolt mamma og englemamma Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 eg har også termin 27.januar, tror eg! litt vanskelig å rekne ut da eg har ustabile sykulser:P Blir spennende!!! gleder meg utroligt! tiden kommer til å gå sååå sent! er 87modell eg da.. 22år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå