Gjest Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 og kjøre ALENE med 11 uker gammel baby i bil,og turen tar ca. 7 timer?
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 7 timer til vanlig, eller 7 timer inkludert alle stoppene du må gjøre underveis fordi barnet vil ha mat og bleie ol? Uansett, jeg tror jeg kunne gjort det. Det er jo ikke så mye værre enn å reise alene med barn på fly eler tog, og det har jeg gjort alene (lengste turen var 11 timer).
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Hadde tatt fly! Den lille må jo ligge. Kan ikke sitte i bilstol så lenge....
mamman til to gutter Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Heller med en på 11uker enn en på 1år... Å kjøre en tur som tar 6 timer med en på 11uker er ikke noe problem så lenge det ikke skjer ofte. Det som er viktig er å stoppe ofte og la babyen strekke ryggen. Man må jo stoppe ofte pga amming og skifting av bleier, så det tilpasser seg jo litt selv. Ha vogna lett tilgjenglig sånn at du kan ha babyen liggende der når dere stopper, sånn at hun kan strekke ryggen da.
lille sprelle Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 blir en laaang dag! kan sitte i bilstol så lenge babyen sover, men er babyen våken, så må den få jevnlige pauser med hvile for ryggen. jeg hadde ikke gjort det, men er ikke frisk selv. kan du ikke få med deg noen? ev. legge inn en overnatting?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juni 2009 #9 Skrevet 7. juni 2009 det spørs, om babyen på 11 uker liker bil så er det jo ikke noe stress. men om den ikke er noe bilperson så hadde jeg blitt hjemme. det er bare og reise med innstillingen "om det klikker så stopper vi og finner på noe annet en stund"
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 7. juni 2009 #10 Skrevet 7. juni 2009 Må si jeg kvapp når jeg så nicket mitt i et innlegg jeg ikke hadde skrevet..
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 7. juni 2009 #11 Skrevet 7. juni 2009 Har ikke du stilt det samme spørsmålet konstant nå i et par dager? De fleste sier ja og at det går bra, så jeg ville reist jeg....
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #12 Skrevet 7. juni 2009 Jeg tror jeg kunne ha gjort det! Ser egentlig ikke problemet,så lenge babyen liker og være i bilen:) God tur;)
Miss Misantrop Skrevet 7. juni 2009 #13 Skrevet 7. juni 2009 Ja, det hadde jeg gjort. Jeg ville ha planlagt mange stopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå