Gå til innhold

Bidrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer nå når BF betaler inn bidrag på min konto. Jeg får forskudd fra NAV, i og med at han ikke betaler bidrag (...før nå....)..Hvis jeg nå melder fra til Nav at han betaler, så neste måned hvis han ikke betaler så må jeg da melde fra igjen?

noen som har vert bort i det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt, men du må si ifra til nav og jeg tror du skal bli trekt for det du har fått.

For din skyld så burde du få en ordning der han betaler til nav og ikke til deg, slik at hu ikke får mye tull. kan fort bli mye tull om han ikke er en sikker betaler.

Skrevet

Ja det var nettopp det som var tanken når jeg tar det via Nav. For å slippe alt tullet som har vert ang. bidraget.

Takk for svar. Skal kontakte nav i morgen.

Flere som har vert bort i liknende?

Skrevet

når du får forskudd av nav så er det fordi du har krevd bidrag igjennom de. om han ønsker og sette penger direkte inn på din konto så kan han jo det, men det reduserer ikke gjelden hans til nav eller deg. så da betaler han jo bare ekstra til deg og ikke det som egentlig er bidraget han skal betale.

Skrevet

Tar du det gjennom nav får du forskudd hver mnd han ikke betaler. Da trekker de forskuddet fra hvis han etterbetaler senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...