Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 ja jeg synes det. Synes den elekstriske jeg lånte på helsestasjonen var alt for kraftig i sugingen ! husker ikke hvilket merke det var jeg hadde.
Solskinnsjenta Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Hvis du skal pumpe mye/ofte ville jeg absolutt valgt en elektrisk! Med en manuell risikerer du seneskjedebetennelse og belastningskade... Jeg har en medela swing og er super fornøyd med den. Da tvillingene var små fullammet jeg den ene, samtidig som jeg pumpet meg og gav mm på flaske til den andre (hun klarte ikke suge). Var helt avhengig av en god pumpe, og den var suveren. Nå har jeg pumpet ut litt til lager til snuppa - sånn hvis jeg skal ut og trene o.l. Den har flere innstillinger, så den gir så hardt sug som du trenger. Har sett flere til salgs på finn.
Trollemor og snuppa! Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Jeg ville absolutt anbefale eletrisk! Og dem kan du også regulere pumpestyrken på.. Håndpumpe er ok hvis du skal pumpe deg en gang i mnd, men du blir innmari sliten i hånda altså.. :oP Jeg også har Medela, og er veldig fornøyd med den - enkel og grei! )
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Hvis du bare skal pumpe sånn av og til så er manuell helt grei. Det er litt knotete å få til vakuum på den, det sleit jeg med i hvertfall. Men nå har ikke jeg pumpevillige pupper heller.... Elektrisk er absolutt best hvis du skal pumpe mye. Jeg husker ikke hva slags elektrisk jeg brukte, jeg lånte på sykehuset. Og så er det jo tusen deler å vaske på den manuelle, hvertfall Avent sin. Ikke kjøp før etter fødselen når du ser hva du har bruk for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå