♥allegodetingertre♥ Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Hei. Jeg har funnet ut at jeg er gravid med nr 3. Er ikke helt sikker hvor langt jeg er på vei..men tror rundt 5-6 uker. Men siden igår har jeg fått litt rosa utflod.... og har det fortsatt. Jeg har ingen smerter... jeg hadde ikke dette med de 2 første...så jeg er litt bekymret. Bør jeg kontakte legen i morgen?
paper Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Man leser så mye forskjellig..,visstnok ikke uvanlig å blø litt.Selv hadde jeg sett det an..,naturen rydder som oftest opp dersom dette ikke går veien for deg nå.Ved smerter eller MYE blod ville jeg ringt legen med en gang.For det kan være f.eks.svangerskap utenfor livmor.Men,det er sååå smertefullt at jeg lover deg at du løper til legevakta da. Jeg er i 6.uke selv.Tar "høyde"for at jeg kan oppleve det samme som deg.Men,da ville jeg som sagt se det an litt.. Jeg håper det går bra for deg!klem
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Jeg er også gravid med tredjemann, og har hatt rosa utflod litt av og på. Jeg skrev et innlegg om det tidligere:) Som nevnt over er det veldig vanlig å blø litt, tynne slimhinner, opphovnet kjede.. Så lenge det ikke er mye blod ville jeg slappet av. Men behøver ikke å være sterke smerter i tillegg til mye blod! Jeg hadde en SA i uke 9 mellom første og andre barn, og blødde mye men ingen betydelige smerter. Min rosa utflod har forsvunnet foreløpig, er nå ca. 7 pluss 4.Så lenge du ikke blør skikkelig, kraftig mens eller mer, så kan du ta det med ro:)
♥allegodetingertre♥ Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2009 Hei. Tusen takk for svar. Rosa utflodet har stoppet opp nå...hadde det ca 1 døgn. Det var aldri noe frisk blod men litt lysebrunt og rosa.... kom litt og ble borte og kom litt igjen...idag har jeg ikke sett noe...så jeg regner med at det har gitt seg. Jeg var hos legen idag, og han sa det kunne være en "forplantningsblødning" (festeblødninger). Jeg skal på ny kontroll om 3 uker å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå