Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde IKM på torsdag tror jeg. Har mange symptomer som jeg har hatt ved mine 2 tidligere sv.skap. Puppene vokser, areola vokser og har blitt mye mørkere, jeg orker plutselig ikke kaffe, lukter er mye sterkere og jeg blir kvalm av noen lukter, gråter for alt mulig og har lykkefølelse osv. jeg er sliten og trøtt ++. På onsdag kom det brun utflod, og på torsdag kom det friskt blod. Jeg har blødd siden da, og gjør det enda. (4. dagen nå.) Det er ikke som vanlig mens. Kommer mest mens jeg er på do, og ikke så mye som vanlig. Det rare er at graviditetssymptomene bare fortsetter. I går og i dag vokste puppene enda mer, og areola har blitt utrolig store! Jeg er jo redd for at det er SA, men har et håp om at blødningene kan komme av andre grunner. Noen som vet om det er mulig å blø såpass mye og fortsatt være gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,har lest at dette kan være vanlig. Jeg ville tatt en test og se først og fremst om du er gravid,deretter en tur til legen etter noen dager for å sjekke hsg nivået. Lykke til. klem

Skrevet

Jeg tenkte å teste i morgen. Var hos legen på fredag og tok blodprøve for å se hCG-nivået. Får svar i morra. Det kommer ikke noe blod når jeg ligger helt i ro. Mest når jeg er oppe og går og bærer på 1.-åringen osv. Burde jeg holde meg helt i ro?

Skrevet

Vanskelig å si,men tror nok jeg hadde valgt å holde meg litt i ro uten å bære for mye. lykke til. krysser fingre. klem

Skrevet

Heisann!

Jeg synes uansett du har gjort det rette-ta kontakt med legen din!

For meg høres det ut som en SA dette...,regner med du vet mer nå!!

Tvi tvi uansett kjære deg...klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...