Elise18.11.08 Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Har kjøpt sånn nett som jeg kan putte frukt i, slik at snuppa kan sutte på den. Kan jeg da putte all slags frukt i den?
Elise18.11.08 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har appelsin, banan, eple, kiwi og vannmelon. Er det noen av disse som ikke er bra?
Blind Gudinne Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 ANbefaler ihvertfall at du ikke putter banan i det nettet. Er omtrent klin umulig å få gjort rein etterpå!
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 tror man skal være litt forsiktig med appelsin kansje, ettersom de er sitrus, iværtfall hvis babyn er disponert for allergi.
camilla^ Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Sitrusfrukter bør man være forsiktig med. De kan gi deg en våken natt om ikke mer. Generelt sure frukter. grønne epler kan være sure, nektarinene er litt sure om dagen osv. Magen til de små kan fort få vondt i magen, men man må nesten prøve seg forsiktig frem.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 Sitrus skal man jo vente med til over året, da dette kan gi mye magesmerter og sår stump (er veldig etsende) Dessuten er det allergifremkallende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå