Gå til innhold

Hva er oddsen for å bli gravid når..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..man har sex med avbrutt-samleie-metoden (vellykket avhopp i svingen), men får sæd inn i skjeden til en viss grad med fingrene i etterkant (ikke langt inn)? Mht syklus er det midt i (dvs ca eggløsning). Vet at det er sjanse for at dette kan føre til graviditet, men hvor stor er sjansen tror dere (opp mot et "fullstendig" ubeskyttet samleie)..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert en del mindre sjangse, men risikoen er jo der likevel siden det kommer litt sæd underveis også ofte, ikke bare på slutten når mannen får utløsning. Av og til skjer det usannsynlige også tross alt (*kikke ned på min veldig store mage*), så om du er redd for å bli gravid ville jeg nok pælmet innpå en angrepille snarest ja.

Skrevet

Det skal kun én sædcelle til for å bli gravid.

Skrevet

Håper egentlig litt på å bli gravid ;) Så ingen angrepille i sikte her:)..

Skrevet

Nei, da er jo den grei ;-) Jeg trodde oddsene var så små at jeg stresset ikke emd angrepille, og er jo glad for det nå da siden vi gleder oss veldig til vesla kommer nå, men når testen ble positiv den gangen kom det en del gloser som ikke egner seg på trykk ja, hehe...

Skrevet

Du er ganske syk som etter samleie tar smermen med fingrene og stikker det opp i kjeden for å prøve å bli gravid..at du kan ha samvittighet til det ovenfor samboeren din.SKAM DEG!!blir kvalm av sånne som deg....lure han på den måten da..ærs..du er syk i hodet og bør få hjelp!!!!

Skrevet

Det var da voldsomt.. Hva om det var hans fingre, og det hele er preget av at det ikke er SÅ farlig med et barn til men planen er å vente litt.. Synes du skal ha litt mer bakgrunnsinfo for å dømme noen / kalle noen syk i hodet / be dem skamme seg. Som vanlig får man ikke hele bildet av å lese en tråd på disse sidene, så fordømmelse og konklusjoner gjør seg dårlig! Ha en god dag og bekymre deg for dine egne saker du:)

Gjest herr og fru strert
Skrevet

He he. Bra dere gleder dere nå da! Noen ganger er det vel sånn at skjebnen griper inn, og denne lille jenta di ville frem i verden uansett odds.. Lykke til:)

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Dette var altså til deg Alva, svar på et av dine svar over her. Resten av tråden har jeg ikke så mye å bidra med på; men tror oddsen er dårlig for å bli gravid sånn egentlig. Kommer jo an på selvsagt, noen blir jo gravid bare man ser på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...