❤sliter med 2010 baby❤ Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Da kan jeg endelig melde meg inn her etter 2 års prøving =) Har ennå ikke gått helt opp for meg, men JIPPI =)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 hei og gratulerer så mye:-) så kos å høre da:-) jeg er nettopp startet med 1pp,men håper det blir snart.har faktisk symtomer på at jeg er gravid allerede men tester ikke på noen dager enda da:-) lykke til i svangerskapet og hold oss oppdatert da:-) klemz:-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Så gøy! Gratulerer så mye og velkommen hit! Lykke til med svangerskapet. Tar litt tid før det går opp for en. I hvertfall er det sånn for meg. Er ca. 7+2 i dag og klarer enda ikke helt å forstå det..
❤sliter med 2010 baby❤ Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2009 off ja nei blir sånn når en har gått å ventet såå lenge og når det endelig skjer so tror vi ikke på det hehe Men de rare er at jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt.. har ømme pupper og litt rar følelse i magen og trøtt da ! men ellers ikke noe spes ennå hehe skal til lege å ta blodprøve i morgen for å være på den sikre siden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå