Millsie Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Etter tre søskenforsøk hvor eggene ikke en gang har festet seg, var jeg både avbalansert og litt pessimistisk denne gangen. Prøvde rett og slett å tenke minst mulig på det hele. Skuffelsene blir store etter flere runder. Med førstemann satt egget på første forsøk, så både vi og legen har lurt på hvorfor vi har slitt sånn denne gangen. Ved hver innsetting har eggene sett helt prima ut. Men så har de altså ikke festet seg. Før nå! Endelig! Kjente symptomene komme - ja de ligner menssymptomer, men de er også litt anderledes. Kunne selvsagt ikke være 100% sikker før jeg fikk svar på blodprøven. Men den var positiv. Og med fin hcg-verdi. JIPPI! Ønsker alle andre her inne lykke til. Vet hvor tung prøvefasen er, men ikke gi opp. Plutselig sitter egget. God klem!
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 så bra=D=D=D masse lykke til med den voksende magen=)
Pia76.. Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Å jeg smiler fra øre til øre her igjen:)))))))))))))))) E supergla på dåkkes vegne. mang klæmma fra Trøndelag
bianchi Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Ååå gratulerer så mye! Så bra:) Har samme problem så du hadde...eggene mine og livmorslimhinnen har sett veldig fine ut! Men eggene har aldri festet seg hos meg...har syvende innsetting nå...håper på samme resultat som deg denne gangen;) Lykke til videre, godt å høre noen positive "historier".
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 gratulerer så masse!!)) kooos deg med voksende mage! klem
Rose69 Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Takk for optimistisk innlegg :-) Vi trenger en påminnelse at det går til slutt! Masse lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå