Gå til innhold

Er det det du veier naa??!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt sammen med faren min og kjaeresten hans og spiste middag i gaar. Faren min spurte meg om hvordan det gikk med oppvasken min som jeg over lenger tid har sagt at jeg skulle ta ( mannen min er bortreist en uke). Jeg saa at jeg tar det i etapper og at bare glassene var igjen, forklarte ogsaa at det var litt vondt for meg aa vaske opp siden jeg faar en unaturlig knekk i korsryggen pga magen. "Det maa vaere vanskelig aa veie 150 kg" sa jeg, som da min fars samboer lynraskt spurte "er det saa mye du veier naa"? Jeg kunne ha tatt livet av henne! Greit nok jeg veide 105 for jeg ble gravid og har lagt paa meg 10 tunge kg (havparten av disse den siste maaneden). Foler meg veldig lite pen og veldig stor og klumpete. Men jeg er 35 uker gravid! Hva faen! Bare 40 kg ekstra liksom. 150 KG! Jeg forstaar at det finnes folk som har den vekta, men jeg vil helst ikke dit, og det at det gaar an, nei fy faen. Det er jo dolly dimpels jo. Det finnes liksom ingen formildende omstendighter. Jeg skal bare sitte inne under dyna, fode der og amme til jeg veier 65 kg.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud det er jo faktisk slemt. Det er jo faktisk ganske frekt også. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si, men det er i hvertfall ikke smart å si det til en som allerede sikkert er full av hormoner! Jeg kjenner jeg er følsom allerede nå så jeg vet ikke hva jeg hadde gjort jeg om jeg hadde fått en sånn kommentar. Du får bare drite i det tror jeg=) Venninna mi husker jeg også følte seg veldig lite pen og klumpete, men for alle andre så hun jo veldig bra ut! Du får ha lykke til videre i svangerskapet og drite i teite kommentarer=)

Hilsen meg=)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hahahaaa!

Det var jo LITT morsomt da....

Og det er faktisk ikke alle som skjønner ironi/sarkasme heller.

Kanskje hun faktisk ikke skjønte at du tullet?

Men jeg skjønner jo at du blir irritert da.

Man er sårbar ang, vekt for tida..... ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...