Gå til innhold

Flere som er gravide etter SA/MA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp testet positivt. Har hatt 2 MA og 1 SA i løpet av de to siste årene. Er jo litt spent om det endelig kan gå bra. Noen flere som har det slik? Har jo to barn også, så vet at det kan gå...Håpe,håpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også akkurat testet positivt, men klarer liksom ikke å juble helt ennå. Hadde en ma i januar, så angsten sitter nok litt i. Heldigvis har vi også to flotte bevis på at vi kan få det til :)

Du har da virkelig fått din dose med ma/sa! Denne gangen skal det nok gå bra ;) Vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste!

Skrevet

Takk for et fint svar! Håper jeg har fått min dose,ja! Har vært på utredning også, men finner ikke noe galt. Så nå er det vel min tur!! Krysser fingrene for oss begge! Hvor gamle er barna dine? Mine er 5 og 9 år...

Skrevet

jeg hadde en SA i februar, og testet posetivt igjen i går:):)

jeg er bare kjempe glad jeg, og tror det skal gå bra denne gangen, sist hadde jeg en skikkelig dårllig følelse, men nå føler jeg det vil gå bra:)

tror det går bra med dere også!:) man må ha trua!!;)

jeg har en sønn fra før jeg da, på 2 år! så vi også har jo greid det før...:)

Skrevet

Sniker inn fra 3 trimester=)

jeg hadde en Ma halvt år før jeg ble gravid igjen..er i uke 39 nå..og denne gangen har d vært helt perfekt..så d er jo veldig mulig at alt går fint selv om man har abortert noen ganger eller slikt.

Lykke til alle=)

Skrevet

Ja, jeg !

Har 2 flotte barn ( 2002 + 2007) og har hatt 3 MA oppdaget mellom uke 11 - 16 på UL. Forrige var i september. Jeg har vært ganske så nervøs dette svangerskapet, men nå kjenner jeg at angsten har sluppet taket litt. Er 10+5 i dag, og har vært på 2 UL og sett nydelig foster. I tillegg hørte jeg hjertelyden med doppler denne uken. DIGG!

Men er iallefall IKKE det samme å gå gravid etter 3 MA, med førstemann var det et bekymringsløst og nydelig svangerskap. Ante heldigvis ikke hva som ventet i årene fremover! :-)

Lykke til !

Skrevet

Jeg hadde ma i uke 13 i april i fjor og fikk tilstanden mola i tillegg...

Nå er jeg gravid igjen og er i uke 33:-)

Lykke til alle sammen:)Kose dere med de voksende magene deres...

Skrevet

Ja, har to skjønne små og hadde en MA i mellom. Nå er jeg gravid igjen, men klarer som du ikke helt å bryte ut i jubel. Selvom jeg har en god følelse da, det hadde jeg IKKE på noe tidspunkt da jeg hadde MA i uke 12. Så krysser fingrene for oss!! :-)

Skrevet

Er gravid igjen etter to SA en i Februar og en i September(2008).

Så klarer ikke juble helt ennå, selv om jeg har et barn fra før så jeg vet jo også at jeg kan få barn. Jeg gruer meg til tidlig ultralyd denne gangen.

Skrevet

Barna våre er 6 og 3 år, så i fjor følte vi at det var på tide å prøve på nr tre. Gleden var stor da det klaffet i 2pp, men nederlaget enda større da vi fikk beskjed om at det ikke var noe liv i magen i uke 12.

Er jo vedlig positivt at de ikke har funnet noe galt, da er det bare dere som har vært max uheldige. Så denne gangen skal det gå bra! ;)

Gleder meg til jeg kan puste ut og kose meg med svangerskapet, istedenfor å gå rundt og være redd for at det skal gå galt..

Lykke til videre! :)

Skrevet

Ja, jeg ble gravid med tvillinger etter 4,5 år og 5 prøverørsforsøk i fjor høst. Mistet dessverre den ene i MA 9 uker på vei og den andre i SA 12 uker på vei.

Nå er jeg gravid igjen, og har sett et bankende hjerte på tidlig UL idag. Kjenner jeg er enda mer tilbakeholden enn sist, så jeg må nok komme meg til 13-14 uker før jeg begynner å virkelig slappe av og glede meg.

Lykke til, alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...