Gå til innhold

trenger bare en utblåsning!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden dette egentlig ikke er noe jeg har rett til å stikke nesen min i, det er bare noe jeg blir så inni granskauen irritert over tar jeg heller en utblåsning her!! :)

vennina mi fikk en sønn for 3 uker siden. Hun har en datter fra før av.

Dattera klarte hun å amme i 7 uker, før hun måtte gi seg pga alt for store smerter.. det skjønner jeg veldig godt!!

nå er dattera syk HELE tiden, og hun har angret for at hun ikke amma dattera lenger.

Så blei ho gravid igjen... gjennom HELE svangerskapet gikk ho å prata om hvor mye ho gleda seg til å kunne feste og drikke igjen..

så kom sønnen, ho hadde sagt "jeg skal prøve å amme, men dersom folk begynner å mase om det gidder jeg ikke"

derfor sa vi ingenting til ho.

Ho gikk fortsatt rundt å gleda seg til å feste. Etter to uker (der amminga gikk kjempefint) fikk ho brystbetennelse som varte i 2 dager. Da orka ho ikke mer... ja, det er vondt, men det varte bare 2 dager...

Så ho gikk rett over til mme, og hvem var ute på byen i går??

åååhr, kjenner jeg blir så irritert, for det er så åpenlyst hvorfor ho gav opp... jeg synes det er såå egoistisk!!!! men så har jeg jo ingenting med det å gjøre....

puh, dette var godt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis er det hennes valg, men det er ikke kjekt å lese om slikt for oss som ikke får til å amme av andre grunner. Skjønner tankegangen din!

Skrevet

nei, jeg har flere venniner som har måttet bruke mme pga blemmer, sår , kontinuerlig brystbetennelse og har mistet melk. Jeg tror dem også blir litt provosert siden ho har overflod med melk...

men ja, er fullstendig hennes valg, og jeg sier ikke noe til henne om mine meninger.. det blir bare feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...