Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr så ``mensmerter.`` Har hatt det nå i 3 uker ca. Det er ikke så veldig behagelig. Spesielt når man ikke helt husker om man har hatt dette i noen av de andre..Dette er 3 svangerskapet mitt. Kan det ha noe med det å gjøre? At livmora mi blir større raskere stor eller noe. HAr forsåvidt fått litt mage også! Tidlig? NOen som har noen betryggende tips om hva det kan være? Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er førstegangs, men hadde skikkelig mensensmerter fra eggløsning og frem til jeg var ca 6 uker på vei... er 9+2 nå...

og har vært på tidlig ul og sett at hjertet slår og alt er knall...så slå deg til ro meg at det er et vanlig symptom på graviditet.. tror ikke du trenger å bekymre deg :o)

Skrevet

Hei!

Jeg er 6+5 og har hatt akkkurat det samme som deg. Vondt/stikninger i magen og masse murringer i ryggen. Det har gitt seg en del de siste dagene og nå er det bare noen ganger i løpet av dagen. Har hørt at dette er helt normalt. Jeg har ikke fått sett den lille der inne enda, men skal til første kontroll på torsdag så det blir veldig spennende. :)

De første ukene var jeg veldig oppblåst og hadde mye mage, men det har også git seg noe så nå ser jeg normal ut på morgen/formiddag, men eser noe utover dagen.

Masse lykke til!

Skrevet

Takk for svarene! Føler meg som førstegangsgravid, for jeg er like usikker for hver gang jeg går gravid :) Er veldig opplåst i magen for tiden..

Skrevet

Hei! Jeg er også 4+3, men har ikke fått posetiv test enda! Men er ganske overbevist at jeg er gravid:) Hadde masse mensen muringer de første to mnd når jeg skulle ha sønnen min. Er helt vanlig:)

Skrevet

hei dere:-) samme her.jeg har hatt så å si konstant mensmurringer siden første dag vi startet med å prøve å bli gravid(forrige helg).har også kostant vondt i korsryggen.nå er d sånn at det er for tidlig for meg å teste.,men har to barn fra før så jeg er 90% sikker på at det er noe der:-) er også litt kvalm om dagen og veldig oppblåst mage.

Skrevet

Hei. Jeg er 6+1 idag og har og en del mensmurringer i mage og rygg. Legen sa det var helt normalt. Har og veeeeldig oppblåst mage. og er litt småkvalm

Skrevet

helt normalt:) de fleste har det vel.

hadde selv mye smerter. en morgen våknet jeg rundt klokka 6 pga smerter, jeg lå og grein. kjæresten min kunne ikke røre på seg for da ble det KJEMPEvondt i tillegg. utrolig at ungen kunne overleve de smertene,for det kune nesten ikke jeg...men det gikk jo bra!:)

Skrevet

Det er godt å høre det fra andre. Takk for svarene!! DEt er jo fort å bli bekymret. Jeg blir iallefall det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...