Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Klarer ikke helt å finne navn til gutten i magen. Har noen forslag, men blir liksom ikke helt fornøyd med noen av dem. Har litt lyst på et litt sånn typisk norsk navn, og styrer derfor unna navn som er veldig "poppis" om dagen..... Her er noen av navnene jeg har kommet frem til, men kom gjerne med forslag hvis der kommer på fine navn i lignende sjanger. Vil også høre hva dere synes om mine forslag. Jon Andre Jon Andre Lasse Sondre Henrik Jon Henrik Sindre Vegar Jon Vegar Sivert Ola Martin På forhånd takk for tilbakemeldinger!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Henrik og Vegar kunne jeg ha vurdert. De andre liker jeg ikke. Synes Håvard er i samme sjanger, og elsker det navnet.
Tommage♀♂ Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Sjekk ssb topp 10 fra 70 og 80-tallet: http://www.ssb.no/navn/
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Jeg syns Vegar og Martin er veldig fin . Hva med Johan, Marius,Frank ?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Mange fine navn dette ;o) Pluss på Andreas på lista, det er veeeeldig fint! Av dine forslag liker jeg aller best Ola, (evt Olav..?) Vegard, og Sondre Lyke til
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Hva med Jan? Kombinasjon av Jon og Andre på en måte, om det er pga oppkalling etter noen.. Lykke til med valget, sliter selv noe fryktelig med navnvalg så vet hvordan du har det
prebs Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 Mange fine navn her - vurderer kort og greit: Jon - kjempefint og enkelt Andre - harry Jon Andre - liker ikke Andre Lasse - kallenavn for meg Sondre - kjempefint Henrik - kjempefint, men mye brukt Jon Henrik - fint Sindre - kjempefint Vegard - må ha med d - fint Jon Vegard - fint Sivert - koselig Ola - kjempefint Martin - fint, men mye brukt. Mine tre på topp tror jeg er Jon, Ola og Sivert.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #9 Skrevet 7. juni 2009 Henrik og Martin hadde vi på vår liste, så de liker jeg. Ellers liker jeg Fredrik og også Håvard som noen andre her foreslo.
Gjest -<<- Skrevet 7. juni 2009 #10 Skrevet 7. juni 2009 Jon er nydelig, men ødelegges straks du legger til et navn. Særlig om det du legger til er André. Ola, Henrik, Martin og Lasse er også flotte. Litt i samme sjanger synes jeg du har Alfred, Johan, Erik, Olav, Nils, Peder og Ragnar. Staute, klassiske og ikke overbrukte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå