Gå til innhold

Bæresjal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om det er for sent å begynne med sånn her bæresjal (eller hva det nå heter) når babyen nærmer seg 4 måneder? Anger litt på at jeg ikke har kjøpt det...

Noen som vet om noen nettsteder hvor de selger sånne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke tro det er for sent nei. Vi bruker elastisk sjal på lillen som er 2 mnd.

Inne på www.lotusbarn.no har de mye forskjellig :)

Jeg kan iallefall anbefale elastisk sjal, er veldig fornøyd med dét :)

Skrevet

Nei det er absolutt ikke for seint! Vi bærer nå vår jente på to år innimellom. Men elastisk sjal er det kanskje litt seint for, dette er nemlig ikke så godt å bære med etter at babyen har blitt 7-8 kg. sk tettinntil.no for mer info.

Skrevet

FruLykkelig:

Det med tyngde i elastisk sjal tenkte ikke jeg på nei ;)

Hva bærer dere deres to-åring i da? Vi har mei tai vi bærer vår to-åring i. Lurer også på å skaffe oss et vevd sjal til minsta på to måneder.

Skrevet

Jeg har et sjal som er i silke, eller grop silke da, som ikke er elastisk. jeg kan fortsatt bruke det på minste mann som er 10 mnd! ellers bruker jeg mai tai på eldste, men synes egentlig den er litt mye å ta på seg jeg.

Skrevet

Jeg bruker ringslynge, det kan du bruke til ungen er 2-3 år :)

Skrevet

jeg kjøpte bæresjal når dattra var ca 4 mnd, det fungerte bra det, men jeg ble fort lei av alt styret med å få det på. så jg kjøpte en mei tai istedet, da ble jeg kjempefornøyd! :) der oppi kan hun sitte lenge, kjempegreit når jeg skal gjøre div og hun ikke vil ligge på gulvet å leke ol. og hun sovner alltid etter en stund i den. :) så etter mine erfaringer anbefaler jeg mei tai på det sterkeste, den går mye raskere og enklere å få på seg og hvis man f.eks er ute og farter eller noe. :)).

Skrevet

Vi brukte elastisk sjal og var superfornøyde, bortsett fra det at det er himla mange meter stoff å håndtere.

Når snuppa vokste ut av det, valgte vi å kjøpe en ergo og er kjempefornøyd med den. Enklere å ta på også når man er ute og plutselig trenger den.

Anbefaler egentlig å kjøpe ergo i stedet for nå som hun allerede er 4 mnd. (babyslynga.no)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...