Gå til innhold

Ikke overtroisk, men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere ganger de siste årene har jeg vært sanndrømt. Jeg tror absolutt ikke på noe overnaturlig, har aldri sett ting eller hørt ting som ikke alle andre ser å hører, men jeg drømmer.

Særlig har jeg drømt om venninner. Jeg drømmer kjønnet på barna deres før det er unfanget. Jeg drømmer om mennesker de ikke har møtt ennå, men møter noen uker senere. (Jeg drømmer konkrete navn). Dette er jo egentlig litt uskyldig moro og kanskje også en posjon flaks. Har f.eks. gratulert de med gutt eller jente før barnet er født gjerne understreket med at jeg har gitt de en liten gutte eller jente gave. De lurer seff på hvordan jeg kan ha gjettet slike ting...

Men og det er et men. Nå har jeg gjentatte netter drømt at venninna mi kommer til å dø før babyen er født. I sykdom, ikke i ulykke.Babyen kommer til å leve over i følge drømmen min, men ikke henne.

Måtte bare skrive det ned, ingen å snakke med og det hele er jo virkelig bare for dumt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tale30
Skrevet

Huff, så ekkelt!

Det kan jo være slik at du er sanndrømt noen ganger, men ikke alltid. Kanskje du har tenkt mye på at du er sanndrømt til tider, også har du skapt deg et mareritt av det som ville være det værste du kunne være sanndrømt om liksom :) La oss håpe det..

Skrevet

Jeg har nok ikke noe tro på det overnaturlige, men man skal vel aldri si aldri.Derimot tror jeg på mellom menneskelig psykologi og en posjon flaks. Har venninna di sagt noe som har gjort deg urolig? Så hun syk ut sist dere var sammen? Noen er bedre menneske kjennere en andre, og siden du har en tildens til å slå spikern på hodet kan man vel gjette på at du er litt ekstra sensetiv på folk rundt deg. Håper virkelig dine drømmer ikke har rett.

Skrevet

Kan det være så enkelt at den hun i dag er forandrer seg ved en fødsel/et barn? At den hun nå er "dør" og en annen "versjon" kommer frem?

Jeg har slike drømmer, jeg også, om enn i litt annen form. Har f eks drømt om en baby som døde. Og det skjedde, og da forsvant min "følelse" omkring det. Da tenker jeg sorgfølelsen osv. rart, men reelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...