Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Min samboer va på sånn millitærgreie for noen måneder siden.. Jeg mistenker at han va utro der nede..... :/ Uff... fæle tanker som fyker gjennom hodet... Men han ville ikke komme hjem til meg og lille gutt første helgen, kom med unnskyldninger som at vi ikke hadde råd osv. MEN vi hadde jo det!!! Pluss han snakket om de folkene der nede, spesielt damene. Er jeg helt på jordet?? Skal no innrømme at jeg er litt sjalu av meg Kanskje det er jeg som er helt på jordet :/ Men er så ekkelt å gå rundt å tenke på om han har vært det eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Det kan du aldri vite. Det betyr at du har 100% kontroll på en annen person, og hvorfor vil du det? Sick!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Er jo ikke sikkert han har vært utro. Kanskje han bare ville være der å feste med de andre. Om de kunne det. Kanskje han bare ikke turte å si det til deg. Hvis du er tydelig sjalu mot han. Ellers kan du aldri vite helt sikkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå